igxx Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hei! har et lite problem hvordan jeg skal få elektrisiten til å gå helt opp? har bruke en XOR gate på begge sidene da slik at denne skal lukkes og åpnes fra begge siden, men problemet er altså, hvordan skal jeg få elektrisiten helt opp? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Bruk en redstone repeater hver ca 14-15 blokk. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Redstone wire stopper å lede etter, hva er det, 15 blokker tror jeg. Derfor må du bruke en "Repeater" for at signalet skal fortsette videre. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 (endret) men hvor skal jeg plasere den? Vet at repeater skal forlenge, men når jeg laget en firkant - | - \ REDSTONE wier: - og | repeater: \ så når jeg avslutter med bryteren skjer det ikke noe :S strømmen blir det likevell :S Endret 1. august 2011 av igxx Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Er ikke det ganske obvius? |-----Piston | O <--- Repeater | |-----Piston | |-----Piston | |-----Piston | O <---- Repeater | | | | | | | O< bryter eller lignende. Endret 1. august 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Munty Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg greier ikke helt å visualisere problemet, men du er nok nødt til å lage ett lite "påheng" på venstre side, hvor kretsen tar en liten omvei for å få plassert repeateren. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 slik ser det ut: men da er det umulig å slå av hele systemet. altså det blir på hele tiden. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 så hvordan skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Der blei det plutselig stille ja. Ingen som vet hvordan man kan forlenge strømmen i et langt trappesystem? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Vær så snill å hjelp meg :S Lenke til kommentar
Munty Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Problemet er altså at når du har repeater'e som sørger for at strømmen går gjennom hele kretsen, så får du ikke skrudd det av igjen? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Problemet er altså at når du har repeater'e som sørger for at strømmen går gjennom hele kretsen, så får du ikke skrudd det av igjen? Det er helt riktig ;S Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 lag enda en rad ved siden av den raden med redstone og bloker signalet oppover Lenke til kommentar
igxx Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 lag enda en rad ved siden av den raden med redstone og bloker signalet oppover skjønte ikke helt den :S orker du enten å viste, eller forklare ?:S Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Lag en slik : wire fra bryteren til 2 invertere til et 1x1 tower Endret 1. august 2011 av stelar7 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå