Gå til innhold

Logitech G700 eller ACE EDGE 3200?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe ny gaming mus og jeg lurte på om Logitech G700 eller ACE EDGE 3200 var best. Jeg spiller mest FPS spill som battlefield,crysis etc. Logitech G700 er litt dyrere enn ace 3200 men jeg vet ikke om det er bedre. Noen forslag?

PS: Vil helst ha svar innen tirsdag for jeg har tenkt å bestille da!

Endret av armanisafari
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

G700 er jo trådløs (med mulighet for kabel) og er i mine øyne i en helt annen dimensjonen enn den Ace musa i hva det gjelder funksjoner, komfort og ytelse.

Lenke til kommentar

jeg testet denne med battlefield bad company 2 men jeg får ikke G7 og G6 til å virke :S:S Har endret kanappen på dem også i setpoint men de gjør ingenting... Kanskje det er noe feil med musen min?

EDIT: Nå kan jeg bruke G6 og G7 i vanlige programmer :) Men det fungerer ikke i battlefied. Er det noen andre som har dette problemet?

Endret av armanisafari
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg testet denne med battlefield bad company 2 men jeg får ikke G7 og G6 til å virke :S:S Har endret kanappen på dem også i setpoint men de gjør ingenting... Kanskje det er noe feil med musen min?

EDIT: Nå kan jeg bruke G6 og G7 i vanlige programmer :) Men det fungerer ikke i battlefied. Er det noen andre som har dette problemet?

Mener å huske at jeg hadde samme problem med G5 musen.

Løste dette med å avinstallere setpoint driver,for så installere den som administrator.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Glem det jeg skrev over.

Her er løsningen:

Behold den måten du satt musen opp i setpoint.

Gå til options i bfbc2,velg "by foot#.

Her kan du velge 3 stk faner:keyboard,mouse,joystick.

Velg så keyboard,klikk på den du vil bytte,så tast den knappen på musen som valgt.

Måtte børste støvet av G5 for å finne dette ut :)

Lykke til.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Glem det jeg skrev over.

Her er løsningen:

Behold den måten du satt musen opp i setpoint.

Gå til options i bfbc2,velg "by foot#.

Her kan du velge 3 stk faner:keyboard,mouse,joystick.

Velg så keyboard,klikk på den du vil bytte,så tast den knappen på musen som valgt.

Måtte børste støvet av G5 for å finne dette ut :)

Lykke til.

Prøvde det men det gikk ikke. Jeg prøvde på de to andre fanene og de fungerte heller ikke.

Lenke til kommentar

Hmmm. Sitter faktisk med g700 forann meg.

I setpoint har jeg sotte alle g-knappene som brukes til "tilordner tastetrykk" bruker disse tastene: ,.-' Går så i options BFBC2 "ON FOOT" velger jeg "keyboard",klikker på de fanene som jeg vil forandre.

Har "sitte ned" og "kniv" på tommelknappene. "gjenoppliving" og "madpacks" sideveis på skroll.

Funker her.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hmmm. Sitter faktisk med g700 forann meg.

I setpoint har jeg sotte alle g-knappene som brukes til "tilordner tastetrykk" bruker disse tastene: ,.-' Går så i options BFBC2 "ON FOOT" velger jeg "keyboard",klikker på de fanene som jeg vil forandre.

Har "sitte ned" og "kniv" på tommelknappene. "gjenoppliving" og "madpacks" sideveis på skroll.

Funker her.

sorry for at jeg er sen med å svare men da jeg endret g knappene til "tilordner tastetrykk" i setpoint så fungerer knappene på BC2. Tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...