Cerandin Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Er det slik at vi må møte opp i Sessvollmoen, så blir vi videresendt til Setermoen samme dag, uten noen form for legeskjekk før vi blir sendt videre? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Innrykksdagen på Sessvollmoen er en tålmodighetsprøve.... Legesjekk, optikkersjekk, tannlege og full pakke. Beregn venting, bruk tida til å bli kjent med folkene rundt deg. Min innrykksdag varte fra oppmøte kl 09.00 til flyet gikk rundt kl 22 på kvelden. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Oppmøte kan vel umulig være oppmøte på gardermoen, selv om det går busser derfra til sessvollmoen? Det hele skjer vel på sessvollmoen? Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Vil anta man møter noen man blir dirigert videre av, til buss osv? Lenke til kommentar
Feeky Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Nok av folk som møter deg på Gardermoen. Egen buss til Sessvollmoen derfra. Ikke noe problem å møte opp på Sessvollmoen, men mitt inntrykk var at noen sleit litt med å finne frem til det første oppmøtepunktet Lenke til kommentar
FYR5TeN Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Det jeg lurer litt på er hva de mener med senest 1000 den 9 august, når tilsier det at de setter i gang innrykket sitt? Tenker å være på Sessvollmoen til 0700 Lenke til kommentar
engzor Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Ja, lurer litt på det jeg og, fikk oppmøte senest 8.30, blir jeg da ventende mye etter jeg har gått gjennom legesjekken? Klarer faktisk ikke å vente med å dra nå!! Lenke til kommentar
FYR5TeN Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Ja, lurer litt på det jeg og, fikk oppmøte senest 8.30, blir jeg da ventende mye etter jeg har gått gjennom legesjekken? Klarer faktisk ikke å vente med å dra nå!! Ditto, teller dager nå! Håper på svar på det her ganske snart, kan se om jeg ikke ringer VPV imorgo.. Lenke til kommentar
engzor Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Ja, jeg tenkte å ringe de sjæl, mest med tanke på hvor på gardermoen jeg burde møte opp. Greit å ha alt på stell før jeg kommer dit Lenke til kommentar
Feeky Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Ganske sikker på at alle starter samtidig, og at det å komme godt i forveien ikke gir deg et forsprang når det kommer til tester og slikt. Ventetjeneste er det mye av. Kjenner jeg forsvaret riktig starter det sikkert 11.00. Er dere usikre så anbefaler jeg å ringe vernepliktsverket eller noe slikt. Du får god tid til å bli kjent med folk, såpass kan jeg si. Innrykksdag er en av de kjedligste dagene har opplevd. Lenke til kommentar
FYR5TeN Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Ja, jeg tenkte å ringe de sjæl, mest med tanke på hvor på gardermoen jeg burde møte opp. Greit å ha alt på stell før jeg kommer dit helt klart, enig med deg. Lenke til kommentar
engzor Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 hehe, gleder meg uansett =D tar folk med pc forresten? Lenke til kommentar
Feeky Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Det er relativt enkelt å finne frem til folk som er fra militæret på Gardermoen, men kanskje best å ikke ta unødvendige sjanser. Forsvaret er elendig på informasjon. Dere kommer nok frem seint på kvelden, men all ventinga i løpet av de første dagene er verdt det Endret 30. juli 2012 av Feeky Lenke til kommentar
FYR5TeN Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Tar med pcen ja, latt den bare ligge i baggen om vi ikke får bruke den Lenke til kommentar
engzor Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 ok, har hørt så mye forskjellig rundt omkring, men da blir nok pcen med til troms=D just curious, hvor er folk fra? Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Tromsø her Tar med PC ja, tar jo litt under 2 timer å fly ned til oslo -.-' Lenke til kommentar
engzor Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 herlig, hadde vært litt kjipt om jeg var den eneste som tok med pcen Lenke til kommentar
FYR5TeN Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg og 3 andre kommer fra Drammen =p forstått det sånn på dem at vi tar med laptopen, om vi får bruke den er ikke så nøye.. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Lurer på om det ville vært lurest å komme dagen før jeg skal inn (har oppmøte 9. august innen kl 10.00), altså komme den 8. Jeg kommer fra Haugesund, og de eneste flyavgangene jeg kan ta gjør at jeg kommer frem til Gardermoen rundt kl 8. Er det vanlig å komme en dag før eller kommer alle på dagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå