Reggy Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Liker varmen vi omsider har fått sør i landet. Men lurer litt på hva slags type plagg/ stoffer som anbefales når man skal kle seg i varmen for å føle seg luftig og sval. Tenker spesielt på T - skjorte, pikë skjorte, kortermet skjorte og undertøy (boxer). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Lin og lyse farger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Det er noen som kler varmen inne med en mengde klesplagg på seg men jeg regner med at det er uaktuelt når jeg ser hvilken kategori vi er i. 1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Stor løs skjorte med noen åpne knapper, og en stor luftig shorts. Evt belte for å holde den oppe, og caps. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Lin. Verre er det ikke... Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Hvit t-skjorte. Hvit skjorts. Hvite sokker. Ta av seg t-skjorte om nødvendig. Hvis det er ekstremt varmt: ta av seg t-skjorte og gjøre den søkkvåt, og så sette den på igjen. Mmmmmmmmmm... Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Kort ermet skjorte opplever jeg nok som svalere enn t skjorte. Det kan liksom luftes litt mer. Men stofftype og svalhet varierer jo veldig. Samt at det er jo enklere å finne en kul t skjorte enn en sval skjorte. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Kort ermet skjorte opplever jeg nok som svalere enn t skjorte. Det kan liksom luftes litt mer. Men stofftype og svalhet varierer jo veldig. Samt at det er jo enklere å finne en kul t skjorte enn en sval skjorte. Ja, men de i "mote og velvære" syns det ser barnslig ut.. Så spørs om det er en god ide... Da er det bedre å brette opp ermet på vanlige skjorter, sier de. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Ta av seg t-skjorte om nødvendig. Hvis det er ekstremt varmt: Ikke gjør det der, høres ut som en oppskrift for å bli syk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 bruk heller vanlig sskjort og brett opp armene enn kort skjorte Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Ta av seg t-skjorte om nødvendig. Hvis det er ekstremt varmt: Ikke gjør det der, høres ut som en oppskrift for å bli syk. You don't get a cold from being cold Endret 31. juli 2011 av Stoddart 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg har nylig oppdaget hvor herlig forfriskende en v-hals er i motsetning til vanlige t-skjorter. Anbefales. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Husk at shortssen må ende over knærne. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. august 2011 Rapporter Del Skrevet 1. august 2011 Shorts (nei, ikke bermudashorts), gjerne oppbrettet. Piqué eller skjorte med oppbrettet armer. Bomull er jo en selvfølge, men lin er også verdt å vurdere. Lin har fantastiske kvalitet i sommervarmen. For shorts lagd av lin, eventuelt en miks av bomull og lin også flott. Mokasiner (enten uten sokker eller med halvsokker) er gull på beina i sommervarmen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. august 2011 Rapporter Del Skrevet 1. august 2011 Bomull er jo en selvfølge Hvorfor er det det? Bomull er absolutt ikke et godt stoff i varmen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. august 2011 Rapporter Del Skrevet 1. august 2011 Lin. Verre er det ikke... ^2 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 1. august 2011 Rapporter Del Skrevet 1. august 2011 Ta av seg t-skjorte om nødvendig. Hvis det er ekstremt varmt: Ikke gjør det der, høres ut som en oppskrift for å bli syk. Hvis det var snakk om vinteren, ja. Men i 20o eller hvis man er ute i sola? Da er det jo bare deilig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. august 2011 Rapporter Del Skrevet 1. august 2011 Bomull er jo en selvfølge Hvorfor er det det? Bomull er absolutt ikke et godt stoff i varmen. Tenkte bare i forhold til skjorter. Hadde aldri problemer med bomullsskjorte da jeg var på ferie. Ja, lin er jo selvfølgelig bedre, men bomullsskjorter gjør etter min erfaring jobben det også. Lenke til kommentar
August. Skrevet 1. august 2011 Rapporter Del Skrevet 1. august 2011 Personlig er jeg veldig fan av piqué og linshorts på de varmeste sommerdagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå