Ratleto Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Antakelig nest siste runde med bilder fra Italia. Godt blandet, denne gangen, men alle fra Toscana. Det var veldig lite lysforurensing i området vi bodde i utenfor Volterra, og den muligheten ville jeg bruke, så her er et bilde av en del av Melkeveien (F/2,8, ISO 2500, 20 sek, 17mm) Taktopper i San Gimignano Veps ellerno'. Håndholdt makro. Landskap på nordsiden av Volterra Og til slutt litt abstrakt Endret 9. august 2011 av Ratleto 1 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Stod opp klokka null i dag i håp om soloppgong. Ikkje heilt superduper, men vart nokre bilete likevel. Her er favoritten frå dagen: bror min betraktar omgjevnadane. Dette var teken før sola stod opp tidleg i dag, rundt 0530. Disen over vatnet var ei positiv overasking. Teken i Kvinnherad Kommune, Sunnhordaland. Einsam person og båt by Bokehliciousness-ness, on Flickr Eg legg ved eit lite panorama mot sørvest, teken frå omtrent same stad som bror min stod i førre bilete. Spegelbilete panorama s-k by Bokehliciousness-ness, on Flickr Endret 9. august 2011 av kjikvadrat 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Innerdalen, Sunndal Bildet på flickr. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det gjør seg ofte med landskap i sorthvitt altså. Må innrømme det. 1 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Slask! Man kan da ikke glemme slikt. :ohmy: :ph34r: :ph34r: Hehee, det skal ikke gjenta seg Innerdalen, Sunndal Dette var helt nydelig! Fint i sorthvitt. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Her kommer et par til bilder i fra Rhodos. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Mange som spørr litt etter bilder som ikke er i fra fotballbanen i fra min side. Tar like mye bilder utenfor banen som på, bare ikke like flink til å poste de. Dette er da bare en dårlig klippet fotballbane! Søren også, nå så dere det også Nei, dette er noen bilder som er tatt liggende/på kne i en kornåker Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Tok meg en tur ut i den herlige kveldssola igår kveld. Bildene er tatt mellom klokken 21 og 21.30. Blir tidligere solnedgang for tiden ja... Bildet på Flickr Testet ut motlysegenskapene på 55mm`ern. Fikk så og si ikke lens flare, uten lens hood til og med. Søkkimponert Bildet på Flickr Fremdeles motsol, men ikke så voldsomt rett mot som det forrige Bildet på flickr Et fjell jeg har tatt mye bilder av. Røyken, 410 moh til høyre og en lavere fjelltopp -Andhue- i venstre kant. Takk for oppmerksomheten :!: 6 Lenke til kommentar
colzjek Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 I like! - Dagens vinner i rulleski-vm. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Kinsarvik by Inc aka Foto22, on Flickr Endret 9. august 2011 av Inc 8 Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Et fra Eid i dag, reine høststemninga! 1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Var en tur i Tafjordfjellene i forrige uke: Kartsjekk i tåka Oppover mot Danskehytta Fargeversjon: 3 Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Likte veldig godt stemningen i det bildet INC. Flott bildet. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Larsenio: Det siste er fantastisk! Dagens er igjen av Landegode. Jeg må nesten tvinge meg til å ikke la denne øya være et "backdrop".. 8 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Nydelig, virkelig nydelig bilde Ingardj. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Pent bilde Ingardj, men jeg så du hadde taget det som Bodø på Flickr. Jeg flytter opp dit nå til helga, så det kunne vært artig å funnet igjen det stedet der selv. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Pent bilde Ingardj, men jeg så du hadde taget det som Bodø på Flickr. Jeg flytter opp dit nå til helga, så det kunne vært artig å funnet igjen det stedet der selv. Det minnet meg på at jeg ikke la bildet til kartet på flickr. Alle bildene mine skal kunne finnes igjen, så det er bare å følge kartet! Bodø har vanvittig mange pene plasser man ikke nødvendigvis ser fra sentrum. Man blir nødt til å gå litt. I tillegg har du kort vei til kystriksveien, og der er det mye man kan utforske. Jeg anbefaler en tur til Sandhornøya midtsommers. I tillegg Ørnes og områder rundt der. Der finner du spisse snøkledde topper med havet i bunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå