Bibbo Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Mystiske netter i Hordaland. 5 Lenke til kommentar
tZar Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Tester et eldre Takumar 1:2/35 på min K-r. Tror det kan bli fine bilder etter hvert bare jeg blir vant til å bruke det 2 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Dagens blider fra Italia-turen blir alle fra Colosseum. Var der både på kveldstid og på dagtid, og fikk tatt litt forskjellige bilder. Særlig mere turist-bilder fra turen enn dette tror jeg ikke at jeg kommer til å legge ut. Har et OK bilde av Fontana di Trevi, men ellers blir det mye "counter-tourist"-bilder. Endret 6. august 2011 av Ratleto 5 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Møøødium format.... Fuji GW690III - utgått Fuji Pro 160S fargenegativ 3 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Dagens blider fra Italia-turen blir alle fra Colosseum. Var der både på kveldstid og på dagtid, og fikk tatt litt forskjellige bilder. Jeg liker de to som er tatt på kveldstid Tre tyttebær: Naust: Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Fikk prøvd D700 i en stund idag. To ord: EG LIKAR! Prøvde på en liten bildeserie, med en litt annen vri enn vanlig på redigeringen. In the Forest I by bHaugland, on Flickr In the Forest II by bHaugland, on Flickr In the Forest III by bHaugland, on Flickr Vad tycks? 5 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 et raskt et fra dagens bryllup.. nå roper soffaen. 3 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 snip Potensielt fint bilde, men den derre malerieffekten ødela alt i mine øyne. Ansiktet ser pålimt ut. :S 3 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hjemme fra litt båt/hytte ferie i Sverige. Ble mye prøving og feiling med sveiseglasset denne gangen også, men fikk i hvert fall til litt av effekten jeg var ute etter. Beklager fargestikkene men har sett meg litt blind på fargene etter all tiden som har gått med på å få bort grønnskjæret. Det er forøvrig veldig mye godt fotosnacks som har blitt postet denne måneden IMG_2472-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr IMG_2465-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr 4 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 snip Flotte bilder. Jeg tror dog det er sannhet i det du sier; du er fargeblind. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Utrolig mange flotte bilder hittil! Ikke tvil om at det er mange talenter blant brukermassen på akam! Noen bilder fra en mindre tur til London med ekstra fokus på farger (har en lei tendens til å kjøre safe med b/w) . Dette viste seg å bli en liten utfordring både under fotografering, men også mest i etterbehandling. Med Scott Kelbys fotobøker i håndbagasjen tok jeg til meg noen av hans tips, og prøvde på noen uvanlige reiselivsbilder. Link til flickr London1-juli 23, 2011__IMG_6221 by FredrikV., on Flickr London1-juli 25, 2011__IMG_6581 by FredrikV., on Flickr London1-juli 25, 2011__IMG_6580 by FredrikV., on Flickr London1-juli 25, 2011__IMG_6578 by FredrikV., on Flickr Endret 6. august 2011 av FredrikV. 3 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 snip Potensielt fint bilde, men den derre malerieffekten ødela alt i mine øyne. Ansiktet ser pålimt ut. :S pålimt? Er vell ikke så mye effekt anna en at det er håndbrusha 2 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 snip Potensielt fint bilde, men den derre malerieffekten ødela alt i mine øyne. Ansiktet ser pålimt ut. :S pålimt? Er vell ikke så mye effekt anna en at det er håndbrusha Ja, ansiktet ser litt klistra på et malt hode, i mine øyne hvertfall. hehe Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Make Love, Not War by FredrikV., on Flickr Do you have a screw loose? by FredrikV., on Flickr Rio de Camden! by FredrikV., on Flickr Love in different colours by FredrikV., on Flickr A sunset to remember by FredrikV., on Flickr 4 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Mange flotte bilder du har kommet med nå FredrikV! Lenke til kommentar
Breni Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 snip Flotte bilder. Jeg tror dog det er sannhet i det du sier; du er fargeblind. Hehe, takk Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 et raskt et fra dagens bryllup.. nå roper soffaen. http://www.fotofashion.no/wp-content/gallery/malt_brylup_barneportrett/img_0210-edit-edit-2.jpg http://www.fotofashion.no/wp-content/gallery/malt_brylup_barneportrett/img_0210-edit-edit.jpg Dette var ikke likt deg og dine tidligere verk... Sorry, ikke meningen å kritisere i en ikkekritikk-tråd, men kjenner ikke igjen håndverkeren... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Mange flotte bilder du har kommet med nå FredrikV! Takk for det! Når man vandrer rundt i trange gater i et marked fylt av motiver kommer fotolysten frem! Du har virkelig deltatt med noen flotte bilder selv! De to bildene tatt med D700 falt i smak her. Etterbehandlingen var spennende, fikk en følelse av ro, stillhet, et mykt landskap samtidig som det var noe mystisk over det hele. Lyst til å fortelle hvordan du etterbehandlet bildene, og hva som var annerledes denne gangen? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 En mini-edderkopp hadde bygget hus i et åpent skyvevindu på verandaen... Den var vel ikke større enn ca 2-3 mm vil jeg tro - fant ut at jeg savner et macro-objektiv. Bruker her et Canon EF 24-105mm 4.0L på et EOS 350D. Hadde litt gøy i Lightroom etterpå, og fikk i alle fall et bilde passet godt som bakgrunn på skrivebordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå