fredderen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Noen som klarer å gjette hvor dette er? Hint: Det er ikke langt unna Bergen Sentrum Siden jeg ikke ser noen bebyggelse antar jeg en av de syv toppene. Kanskje Vidden? Du klarer kanskje se hvor dette er tatt også? Jepp, rundemannen. Det der er vell broen som går over Lundgården. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Stolt pappa.. Min sønn født 3 august klokken 21:21 igår. Jeg dreit meg helt ut på fokuseringen på de to nesten like bildene..beklager. Isbilde av min datter på 18mnd. Koser seg med en saftis. Endret 4. august 2011 av Cruentus 1 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg er netopp kommet tilbake fra en liten tur i Nord Sverige, her er en statue jeg fant i Porjus. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Er selv ingen fan av sportsbilder; synes ofte det er teknisk begredelig. Eneste som ofte er bra er timing, fokus og eksponering; resten er lite kreativt på f.eks. fotballbanen. Prøvde dog på noe sportsfoto i dag, på en kanskje litt mere kreativ måte. Prøvde å ''ramme'' inn syklisten med sperrebåndet og litt av kjeglen, samt få fram det med ''siste kneika før mål nå!!''. Håper på noen kommentarer ang hva folk på foraet her syns. Takk. NB: Bilde er redigert i KAMERAET fordi jeg ikke har tilgang på LR3 eller Camera Raw for øyeblikket, så måtte ty til den raw-konvertern. Endret 4. august 2011 av GENTorly 3 Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Eit litt surrealistisk landskapsbilete frå meg. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Og så eit heilt anna tema........ 2 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det er lov til å poste flere ganger? Liten bildeserie med bilder jeg tok da jeg kokte nudler i mørket. Heksebrygg av JonKDahl. Kamera: Canon EOS 60D Brennvidde: 17 mm Lukkertid: 20 sek Blender: f/5 ISO: 100 Lilla heksebrygg av JonKDahl. Kamera: Canon EOS 60D Brennvidde: 17 mm Lukkertid: 20 sek Blender: f/5 ISO: 100 Grønt heksebrygg av JonKDahl. Kamera: Canon EOS 60D Brennvidde: 17 mm Lukkertid: 2 sek Blender: f/5 ISO: 100 Og litt andre kunster med lang lukkertid: Tesseract! av JonKDahl. Kamera: Canon EOS 60D Brennvidde: 17 mm Lukkertid: 20 sek Blender: f/5 ISO: 100 Fargehav? av JonKDahl. Kamera: Canon EOS 60D Brennvidde: 61 mm Lukkertid: 10 sek Blender: f/5,6 ISO: 100 5 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Har vært 2 uker på ferie i Italia, spandert av svigerfar på hele den nærmeste familien i anledning runddag. Blir en del bilder derfra fremover. Starter med bilder fra Roma der vi var først. Den ensomme fiolinen Selvtilfredshetens verdenssentrum Skeiv Trapp ned til Metroen Veiarbeid Foreløpig ingen typiske turistbilder (som også delvis er det jeg er ute etter), men Colosseum, Toscana og sånn kommer etterhvert det og. Endret 4. august 2011 av Ratleto 4 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det er lov til å poste flere ganger? Står i retningslinjene (første post i tråden) Det er ikke lov å legge ut mer enn to bilder/bildeserier hver dag. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Bjørvika er stadig under utbygging. Gleder meg stort til bispelokket er borte og hele dette strøket er ferdig. Her fra Bjørviksutstikkeren med Akerselvas utløp. Damene kler visst velvillig av seg for fotografen på beste vestkant. I hele Oslo, og særlig på østkanten vises det et hjerte for multikultur. La det bestå. 3 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Har vært på hvalsafari (men ikke med http://www.whalesafari.no ) derimot ved en spermkval som nettopp hadde "rækt" (i mangel på bokmålsord i farten---> "drive"?) iland her på øya mi. Det gjelder en Spermhval og det var en hann (lett å se, han kunne gjort hvem som helst misunnelig :!: ) og han har nok vært død en stund. Det er en VELDIG populær turistattraksjon her på Andøya å dra på Hvalsafari, dette pga Eggakanten som stuper ned til mange tusen meters dyp noen få nautiske mil utenfor her, der samles mye hval og titt og ofte ser vi døde hvaler drive iland død, enten pga alder eller bare svak. Flickr Passelig nær... Flickr Det samlet seg skuelystne. Dette var ca.200 meter fra riksvei Flickr Brukte diverse objektiver, jeg nevner SMC-K 55mm f/1.8, SMC-K 135mm f/2.5 og DA 17-70 f/4 SDM (alle Pentax) og Lensbaby muse. Alle bildene har jeg lastet opp på flickr-siden min for de som skulle ville se flere Ett siste: Flickr Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Exif: EOS 60D EF-S 17-55 IS USM @55mm f/2.8 1/1250 sec ISO 100 Endret 5. august 2011 av Sjulimann 2 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Mye fint i Byfjellene i Bergen. Jeg har bodd her hele livet, men dette var nytt for meg. Håper dere liker dette like mye som jeg gjør. 3 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Bilde fra i sommer! IMG_0366 by Rune Venes, on Flickr Ein av dei dagene i Juni det ikkje regna! Bildet er geotagga + exif osv på flickr sida. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Håper på noen kommentarer ang hva folk på foraet her syns. Takk. Jeg skal gi deg tilbakemelding etter beste evne om du poster det i kritikktråden - men husk retningslinjene i førsteposten og særlig punktet om at alle som poster ett bilde må også gi tilbakemelding på minst ett annet bilde i tråden. See you there Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 An MG by name only! by emmkayfive, on Flickr Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) OOO Endret 22. juni 2012 av Kalahari Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 sessongen er ikke helt ferdig enda 2 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Er selv ingen fan av sportsbilder; synes ofte det er teknisk begredelig. Håper på noen kommentarer ang hva folk på foraet her syns. Hvis jeg kan fokusere på det sportslige, og fjerne asfalt og "veiarbeid" kan det bli noe slik.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå