Nautica Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Skal den ryke sånn? ja Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Tror ikke jeg har postet dette: Håper jeg får tida til å ta noen høstbilder. Har stort sett gått glipp av det siden jeg begynte å ta bilder. Høst og vinter er stort sett bare skole :/ 9 Lenke til kommentar
Kakemann Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Litt ymse fra siste turer til Drammen. Ypsilon bro Amnestiet spiller på Union Brygge under Elvefestivalen Gulskogen Gård 2 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 "The Road to Somewhere" . Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Fantastisk. Vannet ser helt utrolig bra ut sammen med den grønne farga i fjellet. Awesome! Tipper de som bor der får noen sykt pene solnedganger i løpet av året. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Takker, er forresten tatt i Vikten i Lofoten (glasshuset i Vikten) Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Vært på fjelltur deler av den siste uka i sommerferien. Så her kommer starten av det som blir mange bilder. Kalv by bHaugland, on Flickr Idyll by bHaugland, on Flickr 1 Lenke til kommentar
ikjell Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Har hatt et D40 som jeg har lekt meg litt med i noen år, men en nylig oppgradering til D5100 ga ny giv i fotointeressen Her er et par jeg synes jeg har fått til noenlunde, men er i alle høyeste grad amatør og fersk i gamet, så tips og triks for å ta bedre bilder, mottas med takk Mushroom by iKjell, on Flickr Forest by iKjell, on Flickr 6 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Et utvalg av resten av de beste fra Pstereo 2011 The Roots Håkan Hellström Jjesse F Keeler fra Death from above 1979 Resten er å se her. Endret 22. august 2011 av Ratleto 2 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Idylliske Norge vil noen gjerne kalle dette, jeg kaller det nesten hagen der jeg vokste opp. Enjoy! 6 Lenke til kommentar
Nikolai88 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Mye fine bilder om dagen, tydelig at det snart er høst! Jeg leker meg fortiden med det abstrakte! :-P IMGP9557 by pencam2010, on Flickr 1 Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Nikon D700 + Tamron 28-75mm by emmkayfive, on Flickr 4 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Romania, ved utgangen til en kirkegård som lå ved siden av Europaveien: Budapest: Tviler på at man finner finere location for en festival, dette var den gode delen av veien: Edit: For de som lurer, så kan veiene i Romania sammenlignes med veiene i Norge. Eneste forskjellen må vel være at vi faktisk har litt mer 4-felts motorvei og Rumenere er litt dårligere på sikring av vei ved veiarbeid. Men det er også bare litt! Endret 23. august 2011 av egilh 2 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Idylliske Norge vil noen gjerne kalle dette, jeg kaller det nesten hagen der jeg vokste opp. Enjoy! Fantastisk flotte bilder Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Skeid spilte, og vant, mot Vålerenga 2 i går. De vant hele 6-1! Litt i overkant, syns jeg. Taksdal Kongshavn som redder en ball: skeid-vif2-0830 by azathosk, on Flickr To som får beskjed om å "kiss and make up" av dommeren: skeid-vif2-0914 by azathosk, on Flickr Ingen har vel påstått at fotballspillere ser glupe ut når de gjør det de får betalt for: skeid-vif2-0764 by azathosk, on Flickr Ole Andreas Nesset med fin ballbehandling: skeid-vif2-0700 by azathosk, on Flickr Holder vel for denne gang. Om dere ønsker å se flere bilder er resten av settet her. (Og ja, jeg bruker Flickr - alle bildene er lenka inn til Lightbox-delen). 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Idylliske Norge vil noen gjerne kalle dette, jeg kaller det nesten hagen der jeg vokste opp. Enjoy! Jeg kaller det fårikål jeg Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Var på fisketur i dag i fantastiske Silavatnet. Plutselig fikk jeg det for meg at jeg skulle knipse noen bilder, for første gang siden 24 Juli.. Ble etpar brukbare, men ikke optimale forhold. For mye vind som ødela for speilingen, som jeg vet er helt fantastisk på dette stedet. 6 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Litt probematisk shoot, siden modellene ikke er par i virkeligheten. Men synes det ble et snev av realisme selv om det tok sin tid for å komme der 5 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Fullmånenatt i Geiranger 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå