potetskrell Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Tror dette må være en av mine nye favoritt bilder. Rock&roll clouds by Inc aka Foto22, on Flickr Fantastisk lys! ------------------------------------------------------------------- IKKE KØDD MED BILDETRÅDEN!! Det er forumets beste tråd, og det fungerer. Jeg skulle ønske alle brukte flickr. Da har du bedre kontroll på hvor bildene dine er, og bonus for alle flickrbrukere: Vi kan legge bilder til fav eller kommentere på flickr. 6 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ulriken sett fra Blåmannen, en helvetes tur opp dit. Derfor jukset jeg med fløibanen og gikk bort, isteden for å klatre opp blåmannen som jeg gjorde på fredag. Jesus det var vondt. Har også endelig fått 24mm TS-E f/3.5 Mk II på kamerahuset igjen, beste investeringen noen sinne! Bonus 1, Bergen by night. Bonus 2, Bergen fra Blåmannen Vet det ser litt tacky ut, men sånn er livet. 7 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 SuperB 2 by Inc aka Foto22, on Flickr 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 test_8 by MadNoggie, on Flickr test_5 by MadNoggie, on Flickr Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Inc: Du er jo fantastisk på produktfoto. Er bilen ellers så god som jeg får inntrykk av fra reviews og et par taxiturer? Prøver å overbevise foreldre om at det er et greit valg fremfor octavia, prisforskjellen er jo tross alt ikke all verden. Så over til megselv. Er egentlig ikke noen fuglemann, men noen ganger blir man jo litt fascinert over hva som finnes i naturen. Temmelig fornøyd med den blå fuglen (nei, jeg aner ikke hva den heter), med tanke på at jeg veldig spontant snek meg innpå den med kit-objektivet (ville ikke la sjansen gå på å bruke tid på skifte). Også ville jeg fange den fine effekten av lyset som brøt gjennom skyene, men merker jeg er nybegynner på det området. Håndholdt. 2 Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Et par bilder fra Praha. En fantastisk vakker by, men folkemengdene ødela alt av bildemuligheter. Det var tusenvis av folk foran alle interessante bygg. Charles-brua var til enhver tid befolket av noe som så ut som Karl Johan på 17. mai. Borgen- og gamlebyen likeså. Ikke hadde folk vett nok til å gå hjem til solnedgang heller, og soloppgang var fryktelig tidlig på denne tiden av året (dessuten rota jeg meg bort den ene dagen jeg sto opp klokka 6, for gatene er jo dønn like i den byen, så det var bare flaks at jeg fant tilbake til hotellet før frokosten var over. ). For fotofrelste tror jeg ikke sommerferien er den rette tiden til å besøke Praha, men ser man bort fra folkehavet er det er en flott by. Beautiful Prague by torbus, on Flickr INRI by torbus, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Inc: Du er jo fantastisk på produktfoto. Er bilen ellers så god som jeg får inntrykk av fra reviews og et par taxiturer? Prøver å overbevise foreldre om at det er et greit valg fremfor octavia, prisforskjellen er jo tross alt ikke all verden. Takk. Det er ikke min bil, men av det jeg har forstått skal den være "superb" Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 5DII pluss 24-105. "Kveld i Svanevik" . Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 IKKE KØDD MED BILDETRÅDEN!! Det er forumets beste tråd, og det fungerer. Jeg skulle ønske alle brukte flickr. Da har du bedre kontroll på hvor bildene dine er, og bonus for alle flickrbrukere: Vi kan legge bilder til fav eller kommentere på flickr. Det var bare en mening blant mange. Mulig jeg er mer opptatt av det estetiske enn endel andre her og synes månedstrådene det siste året har blitt rimelig rotete og uoversiktelige. Og man kan enkelt legge ved en link under som viser til ens galleri dersom man har et ønske om det. Men om det er ønskelig å diskutere/utdype videre forelår jeg at noen lager et eget emne om dette i fotoforumet. Tor Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke syns det er så slitsomt at folk linker til f.eks. flickr. Høyreklikk på bildet, velg "åpne i ny fane" og vips - bildet i stort format (om jeg ønsker det)! For meg er det enkel og grei måte å gjøre det på. Samtidig så har jeg en mulighet til å se flere bilder fotografen har tatt. Win-win! Altfor slitsomt å gjøre det på den måten, man blir helt gåen i fingrene, tar heller og trykker/klikker ned scrollehjulet over bildet Evt holde ctrl inne når man trykker på et bilde/en lenke for å åpne det i en ny fane (iallefall i Firefox) Lenke til kommentar
kaian Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Men om det er ønskelig å diskutere/utdype videre forelår jeg at noen lager et eget emne om dette i fotoforumet. Det finnes en sånn tråd allerede, den nevnes i førsteposten hver måned. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Mere bilder fra Pstereofestivalen i Trondheim i helga. The Roots Håkan Hellström Jamie Woon Mere bilder her. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 @TorVidle, jeg kan være enig i at det hadde vært ideelt med en mer enhetlig opplasting her; men så lenge det er såpass mange som bruker Lightroom, og den er så godt integrert mot flickr (og andre lignende tjenester) som den er, så må vi nok regne med linking foreblir foretrukket. JEg liker best å laste opp, men jeg har snart brukt opp kvoten jeg har her, så jeg er nødt til å linke inn en del av bildene. @GCardinal - jeg kan være enig at man bør roe ned seriene litt. Men innimellom skjer det jo noe spennende man gjerne vil dele med resten. Jeg, f.eks., var med på Oslo fotomaraton i går, og har da en god del spillover Her er noen av de bedre: 2011-08-20-12-01-21 by tomsi42, on Flickr 2011-08-20-14-20-51 by tomsi42, on Flickr 2011-08-20-14-06-02 by tomsi42, on Flickr 2011-08-20-19-50-08 by tomsi42, on Flickr Resten kan bivånes på flickr. 2 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Har begynt å samle på gamle kameraer(trenger ikke å virke, samme for meg^^) Og idag fikk jeg tak i en Kodak Brownie Starlet fra 1956 http://camerapedia.wikia.com/wiki/Kodak_Brownie_Starlet 1 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Da prøver jeg med å laste opp bildet direkte: Også link til bildet på flickr under Synes du har noen fantastiske portretter ---------- En sommerfugl fra meg: IMG_2736-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr 2 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) EDIT: Dette er første bilde jeg tok med min nye Sigma 50/1,4. Sylskarp, wohoooooooooo! Vært MYE borte i sommer, så får oppdatere med litt bilder fra div anledninger og turer utover. Må også se alle sidene med bilder her nu. Endret 21. august 2011 av GENTorly 3 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Munti av JonKDahl Ålesund by av JonKDahl Ålesund by (zoom) av JonKDahl EDIT: Gikk litt fort i svingene EDIT2: Fiks på størrelse Endret 22. august 2011 av Munty Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Greit hvis du minsker størrelsen på bildene, tar litt til å laste så store filer inn. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Greit hvis du minsker størrelsen på bildene, tar litt til å laste så store filer inn. For oss som har normal internett-hastighet tar det ikke såååå lang tid ... PS! Det er vel ingen som har dårligere linjer enn meg på dette forumet ??? Kjør på med store bilder, min. 1024 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå