fredderen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Er ikke helt fornøyd enda, kan være jeg oppdatere med en annen versjon i morgen, men dette får gjøre seg på det nåværende tidspunkt. 1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Litt fra Moods of Norway visning fra forrige uke Flere her: http://www.berlandfoto.no/archives/portfolio/moods-of-norway-ss2012 2 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Eit par bilete av vatn. Fyrste er litt abstrakt. Det er ei bølgje som slår mot stein i fjæra. Andre biletet er nevøen min som tar den alt for kjende "bomba" i sommarvatnet. bølge/wave by Bokehliciousness-ness, on Flickr David bomba by Bokehliciousness-ness, on Flickr 1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Sca Ulven@Oslo Fashion Week (S/S 2012) Flere her: http://www.berlandfoto.no/archives/portfolio/sca-ulven-ss2012 Edit: Splittet ut siste del som ble postet som eget innlegg, men samlet av automatikken. Endret 20. august 2011 av TGB Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Epic drakt på han siste der 2 Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Var på tur idag, ble to panorama. Fikk også tatt noen bilder av lemmen uttafor døra mi litt senere. - Kolbjørn Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Andre biletet er nevøen min som tar den alt for kjende "bomba" i sommarvatnet. Flott fanget øyeblikk! Ringene etter dråpene i front ga bildet et ekstra tidsaspekt. Endret 20. august 2011 av AVF_Kokken Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Å følge med på skyformasjonene kan (med en dose fantasi) gi uttelling. Fra "Another World": "Gaia and The Return Of The Skyshark" . 4 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Å følge med på skyformasjonene kan (med en dose fantasi) gi uttelling. Veldig vakkert, ser ut som ei krokodille elns Skyformasjonar er noko eg også liker veldig godt! Endret 20. august 2011 av kjikvadrat Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Er ikke helt fornøyd enda, kan være jeg oppdatere med en annen versjon i morgen, men dette får gjøre seg på det nåværende tidspunkt. Svart/kvit HDR kan sjå verkeleg bra ut, det har du vist! Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Siste dag på Rhodos nå og de siste bildene jeg legger ut mens jeg er her. Får se om jeg leter fram noen flere etter at jeg har kommet hjem. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Vil mine folk på at det er MAKS 5 BILDER per POST! Føler tråd har virkelig skleid ut denne mnd... 1 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det er ett langt større problem at folk linker bilder i full størrelse direkte i tråden, slik at det tar 5-10 minutter å laste hver side. 3 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Vil mine folk på at det er MAKS 5 BILDER per POST! Føler tråd har virkelig skleid ut denne mnd... Enig, er ikke bare denne mnd.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Vil mine folk på at det er MAKS 5 BILDER per POST! Føler tråd har virkelig skleid ut denne mnd... Vil si at de som poster mange bilder i samme post gjør det veldig vanskelig og vurdere posten i sin helhet, spesielt når bildene ikke innehar et tema. Personlig så ser jeg maks på et par av bildene før jeg scroller til neste post, og jeg trykker ikke på plusstegnet hvis et av bildene ikke holder mål, selv om resten er meget gode. Man kan bare vente til en annen har postet så kan man poste flere bilder på nytt igjen. Endret 20. august 2011 av Nautica 2 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Noen av gårsdagens bilder fra Pstereo 2011. Prepple / Wannskrækk Machine BIrds DFA 1979 De største fans av DFA 1979 Alle bildene er å se her. 2 Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Bare to fra meg da Stort sett samme EXIF og gjennomføring som beskrevet i forrige post. Aker Brygge by emmkayfive, on Flickr Aker Brygge by emmkayfive, on Flickr 3 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Vil mine folk på at det er MAKS 5 BILDER per POST! Føler tråd har virkelig skleid ut denne mnd... Jeg fikk mer på den ene, men postet som 2 innlegg. Automatikken samlet dem. Om det var meg du refererte til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå