Fotofashion Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 fra dagens bryllupsfoto Du holder høyt nivå og er like spennende hver gang du poster nytt. Men en ting som jeg ikke får til å stemme er hvordan beina krysses av bruden i bilde nr 2. For meg ser det litt feil ut og kunne gjerne sett for meg en mer feminin plassering av de leggene takker så meget , hun sitter jo på en måte som er ganske vanlig for kvinenr å sitte. Oftest ikke mulig for oss menn . Men klart flere poseringer ved drappen der. litt naturlig lys også Hvis jeg får lov til å gi litt kritikk må det være at det er veldig pent, men fargene burde være lik på to bilder som er i en serie. Ser ut som om hvitbalansen er litt "off" i det første i hvertfall. Tja hvitbalansen er som den skal være, serien blir laget utifra hvilke fargetoner brudeparet ønsker fra disse 2. Greit å kunne gi brudepar alternativer på slikt syns jeg . Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Endret 13. august 2011 av Sjulimann 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Lettere for dem med tregt nett hvis bilder ikke quotes! 8 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Lekte meg med SMC-M serie 28mm f/2.8 @ca.f/16 her om dagen. 2 sekunder lukkertid og ISO100, på stativ. Koblet på Pentax K20d. Flickr Et til fra samme tur; 1 sekund lukkertid, f/16 & ISO 100. Flickr Edit; Tusen takk Breni! Dine seascape er rett og slett fantastiske! Endret 14. august 2011 av Larsenio 2 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Litt seascape igjen. Og denne gangen med i hvert fall tilnærmet rett horisont! Stoler ikke helt på øynene mine så sent på kveldinga, men tror ikke jeg har bommet like mye som på de første Vurderer sterkt å kjøpe et filter sett. Littegrann lei av sveiseglass merker jeg. Gøy er det uansett og det er viktig! IMG_3372-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr IMG_3365-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr IMG_3279-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr Edit: Det første bildet ditt var helt nydelig Larsenio Endret 14. august 2011 av Breni 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Noen lugubre bilder fra Paris paris_47 by MadNoggie, on Flickr paris_24 by MadNoggie, on Flickr paris_20 by MadNoggie, on Flickr paris_6 by MadNoggie, on Flickr Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Bilde fra en eller annen sti i Byfjellene Fargerikt bilde! Har du brukt noe slags filter på det? Ja, det har jeg. Brukte et gnd 0.9 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Aldri hørt om det før. Men ser absolutt nyttig ut. Har vurdert kjøp av Polarizer filter den siste tiden, mulig jeg slenger med en slik og. [/OT] Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Noen flere tatt på oppdrag for Bårdar: Bårdar 004 by H.Treider, on Flickr Bårdar 007 by H.Treider, on Flickr Bårdar 008 by H.Treider, on Flickr Bårdar 013 by H.Treider, on Flickr Bårdar 011 by H.Treider, on Flickr Resten (14 stk ca.) ligger her: LINK! Endret 14. august 2011 av haakon680 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Lettere for dem med tregt nett hvis bilder ikke quotes! Bare synd at ingen etterfølger ditt ønske om og fjerne bildene når de quoter posting. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Lettere for dem med tregt nett hvis bilder ikke quotes! Bare synd at ingen etterfølger ditt ønske om og fjerne bildene når de quoter posting. Jeg gidder nesten verken å gå eller publisere noe, når de samme bildene blir quotet 5-6 gang på rad. Endeløs tråd med mye av det samme. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Besøk på badet Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Et par bilder tatt etter solnedgang i går @ Rhodos. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Og noen flere paris_42 by MadNoggie, on Flickr paris_46 by MadNoggie, on Flickr paris_32 by MadNoggie, on Flickr paris_31 by MadNoggie, on Flickr Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 kanskje noe forstyrrende.. men morro med selvportrett også 5 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Resten av bildeserien jeg tok på gården i starten av august. Ligger to bilder i fra tidligere i tråden som er i fra samme shoot. 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Fikk akkreditering til konserten med Åge Aleksandersen og Sambandet med venner (Hanne Boel, Marit Larsen og Sissel Kyrkjebø) som var i går kveld på Trondheim torg. Dette ble de aller beste. Flere bilder her. 4 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Velger ut noen bilder fra Grensetreffet på Fredriksten Festning idag: Large Large Large Large Resten/hele settet kan ses her Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Var ute med mikrofly på fredag og hadde en fin runde fra Sola og nedover Jæren. Fantastisk med vindstille og høy nok temperatur til å ta ut en av rutene for å unngå refleksjoner. Feistein fyr by Håvard Anda Estensen, on Flickr Vindmøller på Høg-Jæren by Håvard Anda Estensen, on Flickr Ultralight trike by Håvard Anda Estensen, on Flickr Høghuset på Bryne by Håvard Anda Estensen, on Flickr Ruten by Håvard Anda Estensen, on Flickr 5 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (Kanskje noe overdrevet fargerikt men....) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå