C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Moderne nasjonalromantikk: soldater i blomstereng Naturødeleggelser i Nikel, Murmansk Oblast, Russland Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 St. Patricks katedral Større bilde Større bilde 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg fredderen Skrevet 13. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. august 2011 Bilde fra en eller annen sti i Byfjellene 13 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Åh, fredderen, det var vakkert! Er ikkje ofte eg ender opp med å like lensflare, men i bildet der var det berre så passande! Lenke til kommentar
sophieostli Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Var ute i skogen og lekte meg med 50mm'ern i dag! edit: Alt er tatt håndholt Endret 13. august 2011 av sophieostli 2 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Ingen kveldsol i dag, men fekk tatt litt bilete tidligare i dag. D700+24-70/2.8 Endret 13. august 2011 av ÅdneD Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 fra dagens bryllupsfoto Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 fra 2 av shootene i går Konfirmant, kanskje kommende fotograf Annette 3 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) fra dagens bryllupsfoto Du holder høyt nivå og er like spennende hver gang du poster nytt. Men en ting som jeg ikke får til å stemme er hvordan beina krysses av bruden i bilde nr 2. For meg ser det litt feil ut og kunne gjerne sett for meg en mer feminin plassering av de leggene Endret 13. august 2011 av Inc Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Dette bildet er tatt i gamle byen i Rhodos. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Noen tilfeldig fra Oslo Fashion Week: Mer på OFW.no, samlet serien på BA.no samt kjendiser på RB.no. Har sperre på publisering av solgte bilder på Flickr, men regner med jeg får lagt ut alle visninger i løpet av august. Bare en liten smakebit Endret 13. august 2011 av GCardinal Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) fra dagens bryllupsfoto Du holder høyt nivå og er like spennende hver gang du poster nytt. Men en ting som jeg ikke får til å stemme er hvordan beina krysses av bruden i bilde nr 2. For meg ser det litt feil ut og kunne gjerne sett for meg en mer feminin plassering av de leggene takker så meget , hun sitter jo på en måte som er ganske vanlig for kvinenr å sitte. Oftest ikke mulig for oss menn . Men klart flere poseringer ved drappen der. litt naturlig lys også Endret 13. august 2011 av DeViSoR 1 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 IMG_3401-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr 4 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Lenge siden jeg har brukt digitalkameraet mitt, så jeg tok meg en vandretur langs stranda 1 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 fra dagens bryllupsfoto Du holder høyt nivå og er like spennende hver gang du poster nytt. Men en ting som jeg ikke får til å stemme er hvordan beina krysses av bruden i bilde nr 2. For meg ser det litt feil ut og kunne gjerne sett for meg en mer feminin plassering av de leggene takker så meget , hun sitter jo på en måte som er ganske vanlig for kvinenr å sitte. Oftest ikke mulig for oss menn . Men klart flere poseringer ved drappen der. litt naturlig lys også Hvis jeg får lov til å gi litt kritikk må det være at det er veldig pent, men fargene burde være lik på to bilder som er i en serie. Ser ut som om hvitbalansen er litt "off" i det første i hvertfall. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Lenge siden jeg har brukt digitalkameraet mitt, så jeg tok meg en vandretur langs stranda Flotte bilder Kenta Like nummer 3 ekstra godt! Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Gaaaaah (hastebilde) skal stå opp om 5t og 20 min på jobb. Så dette kunne blitt bedre. Men en shot av fru luna før man legger seg Tatt med 70-300mm Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Bilde fra en eller annen sti i Byfjellene Fargerikt bilde! Har du brukt noe slags filter på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå