Anonym259235 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Clas Ohlson har helt grei HDMI til hundre kroner, hvis du har den butikken i nærheten Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg ville vært forsiktig med å kjøpe lange kabler der. Kjenner flere som har veldig dårlige erfaringer med dem. De korte funker nok greit, har ikke hørt så mye negativt om dem. Trenger du kabel fort, gå for norsk butikk. Er du ute etter å tjene penger og kanskje trenger flere billige (men gode) kabler, så linket jeg til noen gode alternativer på forrige side. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Kjøpte en 10m lang HDMI kabel fra dealextreme til rundt 100/200-lappen. Bruker den fra PC til TVen og har null problemer med den. Sitter godt, bra bilde og lydkvalitet. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 For over to år siden kjøpte jeg en "30 feet" hdmi-kabel på ebay for $26.98 - inkludert frakt. Det var vel ca 150 norske kroner. Samme kabel bruker jeg fremdeles, 1080p-overføringer er null problem, selv om kablene går fordi masse elektronikk. De sitter godt, og bildet er så krystallklart som det kan bli på min femtitommer. Tar for gitt at kabelen kommer til å vare i enda to år, den er god som ny fortsatt. Så nei, selv ikke en lang hdmi-kabel trenger å være dyr. Men det kan hende du er uheldig og kjøper en kabel som er dårlig - uansett pris. 1 Lenke til kommentar
Gunnar88 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 I dag koster HDMI kabler nærmest ingenting, men hvad med kvaliteten? De billigste kabler er blevet rigtigt gode og de bedste kabler på markedet ser ikke ud til at udvikle sig på nogen måde! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er fordi det ikke er noen forskjell på dyre og billige HDMI-kabler. Signalet er nøyaktig det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå