Drugstar Genius Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 I går var jeg i sola i 10 timer ca uten t shorte og ble ganske kraftig solbrent på nesten hele ryggen samt nakken, skuldrene og begge armene, begge beinene fra knærene og ned og i hele ansiktet. Hvor lenge kan dette vare ? Og får ikke sove heller, med en gang jeg legger meg ned så brenner det mye mere på kroppen som gjør det veldig ubehagelig å sove. noen som har noen tips til hvordan jeg kan få sove ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Aloe vera hjelper ganske godt mot den type hudskader. Får du ikke tak i selve planten så kan du kjøpe div. hudkremer i butikken som inneholder aloe vera. 1 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Aloe vera hjelper ganske godt mot den type hudskader. Får du ikke tak i selve planten så kan du kjøpe div. hudkremer i butikken som inneholder aloe vera. Får ikke tak det nå Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Sov sånn og ta det som god lærdom. Endret 31. juli 2011 av MækkTævvish Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Nei det er vel kanskje litt sent på kvelden til å begynne på en slik leting vil jeg tro. Ellers så er det bare å ta smerten og ikke prøve å kjempe imot den Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Har du yoghurt eller rømme? Det lindrer en del. Bare klæsj på i tykke lag. Hvis du har noe hydrokortison (eventuelt andre, sterkere kortisonsalver) så er også det sånt som fikser biffen. Endret 31. juli 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Sov sånn Har prøvd det men det fungerer ikke Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hmm. Er du trøtt da? Hvis du ikke er så trøtt kan du jo ta å være oppe hele natta og håpe at det blir bedre å sove i morgen? Drikk masse kaffe. Hvis du ikke drikker kaffe, så er det en god idé å starte nå. Beklager, jeg har ingen gode tips. 2 Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Få på noe fuktighetsgivende etter hvert også. Eller kommer du til å flasse noe helt vanvittig fremover. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Hmm. Er du trøtt da? Hvis du ikke er så trøtt kan du jo ta å være oppe hele natta og håpe at det blir bedre å sove i morgen? Drikk masse kaffe. Hvis du ikke drikker kaffe, så er det en god idé å starte nå. Beklager, jeg har ingen gode tips. Du skrev akkurat det jeg tenkte jeg skulle gjøre 1 Lenke til kommentar
Barbadus Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Hadde tilsvarende, ant. ikke like ille for en stund siden, følte meg som en kokt kylling og var rød. Jeg smurte meg inn med vulgære mengder spenol (vanlig bodylotion) det hjelp litt mot brenningen og smerten og tørrheten. Ring et apotek og hør om de har noe salve eller noe. Endret 1. august 2011 av Barbadus Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Aloe vera er vel det beste, prøv og få ta i det når du har muligheten. Jeg bruker å oppbevare den (gel, altså) i kjøleskapet, så jeg kan smøre meg inn i kald aloe. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Geitemelk eller kefir. Fordi det funker, og det lukter så ''godt'' når det blir varmet mot huden din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå