Dag Kongsvik Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Dersom infosiden skal beholdes savner jeg opplysninger her om det tekniske omkring opplasting av bilder, Hvor mange piksler de maksimalt kan være og hvor mange megabyte? Jeg vet det har vært nevnt i en tråd, sikkert både en og to ganger. Men slike opplysninger er vel greit er en del av den permanente informasjon? Annen teknisk info angående opplasting som noen andre kan komme på kan bare henges på under her. På ikonlisten savner jeg naturligvis et fotoapparat. Gjerne også i animasjon med en blits som går av. 1 Lenke til kommentar
amund Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Bra innspill! Vi skal få på plass mer informasjon om bildeopplasting, og bildestørrelser på informasjonssiden. Det er sikkert andre ting som bør inn der. Om dere har tips er det bare å gi lyd. Terje ser på dette så snart som mulig, sannsynligvis i løpet av uka. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 http://www.digit.no/info#upload Jeg har også lagt til en checkbox der du må godkjenne disse punktene før du laster opp et bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg