to88he Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Kanskje på tide at jeg la ut noen bilder her. Samtlige bilder er skalert ned til 1280x800 ish. Ikke forvent noen kronologisk rekkefølge her, hehe. Vannballong vs barberblad Har gjort flere slike forsøk i ettertid, både med pil og bue samt luftpistol, men jeg synes fortsatt dette ble best rent kvalitetsmessig. Preikestolen portrett Lysefjorden m. Preikestolen Yak aerostars (Rygge 2009) Spitfire (Rygge 2009) Empire State Building Cape Carnaveral Seaworld Orlando Endret 31. juli 2011 av to88he 2 Lenke til kommentar
to88he Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Volvo s60 Carpus II (Kongsberg Maritime) Ventelo fornebu Nissan 200SX Douglas DC-3 / C-47 (Dakota Norway) @ Notodden airshow 2011 North American T-6 texan @ Wings & Wheels Lunde Telemark Lysefjorden igjen La på et filter på himmelen, veit ikke helt om jeg liker det egentlig. Panorama Ålesund Endret 31. juli 2011 av to88he 1 Lenke til kommentar
to88he Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Tropisk Bildet ble tatt ved hjelp av kasse laget av pleksiglass. Brukte blått farget ark som jeg tapet på baksiden av kassen samt aluminiumsfolie i bunnen slik at lyset ble reflektert bedre opp på frukten. Fotooppdrag til studentfilm. Noen jenter som kledde seg ut og lagde studentfilm til et prosjekt på skolen. Bildene ble brukt som plakater og DVD-cover. (Dette er orginalbildene, så tittel og navn synes ikke) Julestemning på kirketorget Endret 14. desember 2011 av to88he 1 Lenke til kommentar
to88he Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Studietur med Høgskolen til Tyrkia. Vi var innom blant annet Istanbul, Gaziantep, Hasankeyf, Mardin, Midyat, Urfa Hagia Sofia Den Blå Moskéen Endret 5. april 2012 av to88he 1 Lenke til kommentar
to88he Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Willis Tower (Chicago) (tidligere Sears Tower) Capitol Records (Los Angeles) Hollywood skiltet (Los Angeles) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå