Mattii5 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hei. Har en Volvo 740 -1988. Motor: B230E Girkasse: M46 Denne girkassen er den med 4 trinns og knappgir. Problemet er at jeg vil ha styling-girkule til denne bilen, men det må være med en knapp som kan aktivere knappgiret. Tar gjerne imot andre tips til innvendig styling!! På forhånd takk. Mvh// Mattii5 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Wonderbaum og tærninger? Lenke til kommentar
Mattii5 Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Wonderbaum og tærninger? Ikke noe harry, takk. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hva i alle dager.. Du skal ha en 740 uten det? Blir vel den første jeg har hørt om Men tja, innvendig styling.. Du kan jo bytte ut instrumentpærene til en finere farge? Setetrekk\trekke om setene? montere lysrør i dørken? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 ny girstakmansjett ny håndbrekkmansjett. Nye pedalcover. Alu matter. Ny ratt. LED lys i kupe. interiør lakkering. Seteovertrekk. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Han skulle ikke ha harry styling. Vask ofte, kjøp r-sport trekk og takk for meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå