hantimilon Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Som emnetittel sier, hvordan legge inn .apk på Samsung S2. Har ikke noe SD kort jeg kan ta ut. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 du kobler telefonen til en datamaskin, og overfører filen. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Finner ingen plass å legge den inn? Kommer bare masse mapper uten navn Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Du kan lage deg en mappe, og legge filen i den mappa. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Vil og tipse om Dropbox for overføring av filer mellom pc og telefon. Da slipper du kabel, og kan synkronisere det du måtte ønske. Ellers så er det som han over meg sier, lag en mappe der du selv ønsker dette. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Problemet er at når jeg kobler telefonen til pcen, så kommer det en del mapper opp men ikke noe navn på disse. Kan heller ikke legge inn noe eller lage mapper. Har satt in SD kort men fortsatt ingenting... hjelp... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Går du på Settings -> Wireless and Network -> USB utilities -> og klikker "connect storage to pc"? Får opp alle mappene på tlf da, som feks DCIM, .downloadTEMP, Android, etc., når jeg gjør det. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Synes det bare er rart at TS ikke finner den filen. Det er bare å huske hvor du la apk filen, hvilken som helst mappe. Deretter bruker man Mine filer appsen (eller hva den nå heter) så gå til den mappen du lå apk filen. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er vel mer om hvordan overføre filen fra pcn til mobilen, ikke det å finne APKen på mobilen, hvis jeg har forstått problemet riktig. Dropbox er failsafe, en annen er det jeg beskrev over som gjør at tlf din oppfører seg som en basic eksternharddisk/minnepinne hvor du bare drar over fila i windows utforsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå