RAK-foto Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Er det noen der ute som kan fortelle meg hvordan man kan få lastet opp bilder i Prøverommet? Om jeg ber om å laste opp et bilde - da får jeg beskjed om å vente til i morgen. Her må det jo være en spesiell veg å gå - for ettersom jeg forstår så kan man legge inn så mange bilder man ønsker der - er det riktig. Venter spent på et svar. RAK-foto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Er det noen der ute som kan fortelle meg hvordan man kan få lastet opp bilder i Prøverommet? Om jeg ber om å laste opp et bilde - da får jeg beskjed om å vente til i morgen. Her må det jo være en spesiell veg å gå - for ettersom jeg forstår så kan man legge inn så mange bilder man ønsker der - er det riktig. Venter spent på et svar. RAK-foto Er nok en aldri så liten feil dette, regner med at vi kan "try again later"! Terje og gutta løser vel denne saken også vil eg tru" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Prøverommet lar deg laste opp bilder, så lenge du ikke har fyllt opp kvoten. Så i prkasis må du du laste opp til prøverommet først, og så dagens bilde. Tipper at dette er en feature (også kalt en bug). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg