AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg skal reise på tur med en person som har lus. Den personen har tatt en lusekur, men jeg er redd for at noen lus skal ha overlevd, slik at jeg kan få det. Vi kommer til å være mye sammen og sitte ved siden av hverandre på tog og buss og sånn. Hvor stor sjangse er det for at jeg kan få lus da? Postet av anonym: 06c922e45b24af7f736cbb2ad31cf425 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Jeg skal reise på tur med en person som har lus. Den personen har tatt en lusekur, men jeg er redd for at noen lus skal ha overlevd, slik at jeg kan få det. Vi kommer til å være mye sammen og sitte ved siden av hverandre på tog og buss og sånn. Hvor stor sjangse er det for at jeg kan få lus da? Postet av anonym: 06c922e45b24af7f736cbb2ad31cf425 Antar det er hodelus det er snakk om. Hvis dere ikke gnikker hodene mot hverandre eller bruker hverandres hodeplagg så er det lite tvilsomt at det smitter. Og lusekur har en tendens til å ta knekken på sakene, selv om den bør utføres en gang til (om man kun tar en kur). Endret 31. juli 2011 av norskgoy Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=578592 Fikk du ingen svar EDIT: Ikke at jeg pleier å henge på kvinneguiden da Endret 31. juli 2011 av SubHuman 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå