NoxRy Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg skjønner ikke helt vitsen med å bli fullest mulig for minst mulig penger, men, men. Jeg har dog oppskrift på hvordan. Kjøp noe sterkt. 60% på polet, skikkelig hjembrent, eller druesprit (altså gaukervare) Sjekk hvor sterkt det er, og få det hele nedi ca. 40% med kokt vann. Kjøp tyrkisk pepper (drops), som du knuser slik at det blir minst mulig, og absolutt så lite at det går nedi en flaske. Det går fortere i oppløsning jo mindre det er. Når du har fått passe med tyrkisk pepper ned i flaska, så heller du spriten nedi. Etter par dager, alt etter hvor godt du har knust, så er drikken ferdig. Da er det bare å helle den i deg, og det går ned som saft, og det virker. Evt. Koke tyrkisk pebern i litt vann til den smelter, OGSÅ blande i sprit. Da er det gjort på bare 1-2 time® Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) billig sprit og ett par pinex vil nok gjøre susen. (anbefales ikke) Hva med å varme opp med noen billige pokal-øl for og så ta ett par shots med denne godsaken? smeller nok ganske greit Endret 27. oktober 2011 av beastwood Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Hjemmebrent er tingen. Kjøpte akkurat en 25 liters dunk med hjemmebrent får 3000,- så det er er jo mange penger spart EDIT: Jack Daniels funker også bra men regn med å bli mye fyllesyk og en god del fyllenerver dagen etterpå men full blir man Endret 27. oktober 2011 av Vivarin Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Å være blodgiver gir mange muligheter til ekstremt billig fyll. Et glass med hva som helst etter å ha donert, og du er godt på en snurr. Sier herved fra meg ansvaret for alle mulige helseskader for folk som følger dette tipset. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Ja her kommer det inn tips vettu! Takker og bukker! SKal sies at jeg nå drikker VELDIG sjelden og tenker heller på å satse på billig sprit og muligens noe sterkere saker. Skal snart til sverige så Så tenker jeg helle å få tak i litt hjemmebrent om det er en periode jeg drikker litt mer. Funker ikke så bra med treninga mi så holder det til et minimum om dagen Det er rart, men jeg har aldri fyllenerver. Uansett hvor full jeg er så har jeg "kontroll". Jeg kan glemme litt fra dagen senere, men der og da så får jeg ikke blackout eller ølbriller f.eks. Aldri fått... Og jeg har drukket VELDIG mye et par ganger, opp til grensa mi og til og med da gikk det helt fint, bare at jeg spydde som en gris Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Eller ønsk deg ei flaske med sprit til bursdag eller jul Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Ja har tenkt på det til jul Blir sikkert noen liter da... Og det holder lenge for meg er ikke fan av å drikke meg dritafull, så trenger ikke sånn.. veldig mye liksom, for tenker bare å bli brisen/småfull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå