TheXboxFreek Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Av og til så har det kommet opp meldinger om at en annen har koblet seg til routeren og vil starte fildeling (noe jeg tror skjer automatisk?), men uansett. Er det en måte jeg kan spore opp hvem som er på routeren? Jeg har lest et sted at det å koble seg på en annens wifi er ulovlig? Jeg vil heller la det svi i lomma enn å lage passord.. Takker på forhånd for hjelp! Det ble kanskje litt rotete forklart, men skriv under hva du vil ha bedre forklart så ordner jeg det! Lenke til kommentar
DonKnaus Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Kontrollpanel-->Nettverk og Delingssenter-->Se fullstendig kart Det er for Win7 men antar at XP og vista ikke er særlig annerledes Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Takk Fikk nesten hjertattak nå Skulle prøve å sette opp passord, men jeg justerte på noe som gjorde at den kun godtok kablet, også var passordet på rundt 25 tegn for trådløst, men klarte etter kanskje 10 min å rette opp igjen.. Lenke til kommentar
DonKnaus Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 fant du ut hvem som var på nettet ditt? bra alt gikk som det skulle til slutt Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Nei, det skjer av og til. Naboen som har besøk eller noe, så vi får vente i spenning.. Merker det på nettet på Ps3'n Lenke til kommentar
DonKnaus Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 det er et litt annet tema da, men hvis du sliter med dårlig trådløst nett p.g.a avstand kan du prøve å kromme litt aluminiumsfolie over ruteren i den retningen PS3en står...bare et tips Hvis du ikke forsto helt kan du bare google det...veldig kjent metode! Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Nei, det er ikke det, men hvis naboen kobler seg opp, så merker jeg det når jeg spiller på Ps3'n min. Et eller annet rart med det jævla nettet... Nettet på pc-ene skrur seg av et lite øyeblikk når Ps3'n skrur seg på.. Lenke til kommentar
50+ Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 fant du ut hvem som var på nettet ditt? bra alt gikk som det skulle til slutt Hei Jeg testet dette og alle tre PC'ene på nettet kom opp kom opp. Takk for tipset. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå