Mys1 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hei, har tenkt til å kjøpe ny TV. 3D er ikke kjempeviktig, men når jeg først skal ha ny TV vil jeg ha med meg 3D. Men 2D er viktigst. Det jeg lurer på er om jeg burde kjøpe en TV uten 3D eller en TV med 3D, sett at begge koster 10 000 kr og er nye. VIl dere tro at 3D-tvene har ofret 2D-kvaliteten, og er mye dårligere på 2D enn TV-er uten 3D? Og angående 3D, har lest at man må ha HDMI 1.4, må jeg da kjøpe ny HDMI-kabel(kjøpte HDMI-kabel for 2 år siden) Vurderer å kjøpe denne tv-en: http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/40PFL9705H/philips-40-3d-led-tv Noen som vet om den er bra eller ikke? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 3D biten går ikke på bekostning av å se i 2D, så det behøver du ikke å bekymmre deg over. Det tv du har valgt der er noe av det beste på markedet og jeg håper virkelig du kjøpte det nå i helgen siden det var på tilbud hos elkjøp til 7777,- ...dette er et tv som kostet over 20 lapper når det kom. Og er den dag idag selv om den er en generasjon etter noe av det beste. Ang HDMI kabelen så er jeg noe usikker...tror du kan bruke det du har faktisk. Hva en du gjør ikke la "ekspertene" på Elkjøp overtale deg at du trenger en HDMI kabel til 500kr eller mer...for det er bare tull Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Jeg kjøpte TV-en! Var jo 30 % billigere enn det billigste alternativet på prisjakt.no(tilbudet fra Elkjøp var ikke på prisjakt.no), og leste test fra Trustedreviews.com, der fikk den 10/10 på 2D-kvalitet, 8/10 på 3D, så tror den er bra. På Phillips sine nettsider står det anbefalt utsalgspris 18 000. Eneste "ulempen" er at den er nesten 1 år gammel, men 1 år gammel TV som da kosta 20 000 er vel en bra TV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå