Torbjørn Jentoftsen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Sorgens vindu, kanskje håpet finnes på andre siden av glasset..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Kunne vært bra dette, men den høyre delen av bildet tilfører ikke noe til fortellingen..(synes no eg)... Lenke til kommentar
carp Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Er nok enig med smort1 ang. høyresiden. Jeg likte derimot stilen (vinduet, flasken osv) og den røde rosen som fin kontrast blant de hvite. Den får i alle fall meg til å tenke litt. Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 smort1, takk for kommentar. At høyre side ikke passer inn skjønner jeg ikke, da det er en gardin som dekker høyre vindushalvdel, men er en del av hele vinduet...(synes nu æ)...... Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Mot sort bakgrunn ble dette vakkert. jeg liker absolutt at gardinen på høyre side er med. fin følelse i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg