Nikonmann Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Temadag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Veldig bra! En av de beste fra deg dette! Teknisk godt! Muligens kompen med skjevheten i bildet ikke er optimal, men, men...... Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Fin struktur i treverket, og en orginal bildevinkel, gjør dette bildet riktig så bra. Ser ut til å ha truffet med fokuseringen også Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Kjempebra bidrag Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Teknisk bra opptak. Flott etterbehandling. Jeg reagerer i første rekke negativt på fuglens midtstilling. Her ville jeg kappet en god del av høyre side. Skjevheten i rekkverket kan jeg leve med. Det virker jo som om hele bygningen er temmelig skakk, så... Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Spennende vinkel og fin etterbehandling, men tror et tettere utsnitt (kutt litt oppe og litt på høyre side...mellom de to vinduene) ...det vil heve kompen tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg