eriknor Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Fortsatt ledige plasser Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Tetteste bidrag i dag Godt sett og kreativt Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Tett på bladlusa her. Liten blender gir fin dybdeskarphet, stilig med to farger på lusene, og pluss for diagonalen av strået Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Skikkelig ekkelt, spør du meg. Har du ingen marihøner i nærheten? Men bortsett fra at jeg synes bladlus er noen høyst unødvendige skapninger (i alle fall i min hage) er ditt temabidrag både godt komponert og teknisk vel gjennomført. Den klare diagonalen tilfører bildet bevegelse og dynamikk. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Veldig bra makro av blad lusene dette, jeg har en god oppskrift for å fjerne dem fra rosetreet, 1 del grønsåpe 4 deler vann og LITT salmiakk spray på og vent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg