lur4d Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hei, har nettopp fått nytt headset: Logitech G35. Det funket fint i starten men har fått noen små bugs nå. #1: Jeg hører meg selv i mikrofonen, når jeg snakker på f.eks Ventrilo eller Mumble. #2: Virker som "lydfordelinga" er skjev, dvs. at når folk snakker på nevnte program så hører jeg dem i høyre øreklokke, men all lyden in-game, musikk osv. kommer på venstre øreklokke. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) #1: Er dette et konsekvent problem? Det kan skyldes feedback fra de du snakker med, at du rett og slett hører deg selv via deres høyttalere/hodetelefoner. #2: Gjelder dette kun i spill/VT/Mumble, eller også andre programmer, f.eks. medieavspillere? Kan det være at det er Mumble sin "positional audio" som kødder seg? Endret 31. juli 2011 av srbz 1 Lenke til kommentar
Athey Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hei, har nettopp fått nytt headset: Logitech G35. Det funket fint i starten men har fått noen små bugs nå. #1: Jeg hører meg selv i mikrofonen, når jeg snakker på f.eks Ventrilo eller Mumble. #2: Virker som "lydfordelinga" er skjev, dvs. at når folk snakker på nevnte program så hører jeg dem i høyre øreklokke, men all lyden in-game, musikk osv. kommer på venstre øreklokke. #1: Har du slått på "voice preview" i G35 programmet? Da hører du deg selv. Prøv å slå av dette. #2: Har hørt om flere som har problemer med dette, men hjelper det hvis du har på surround? 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 #1: Det var visst "voice preview" som jeg hadde glemt å slå av ja. #2: Dette gjelder i alt fra Spotify til videosnutter på nettet. Har ikke aktivert "positional audio" på Mumble. Det ser ut til at det hjalp med å ha på surround, trodde jeg hadde aktivert det, men skal teste litt. Takk srbz og Athey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå