Gå til innhold

Problem med G35 headset


Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp fått nytt headset: Logitech G35. Det funket fint i starten men har fått noen små bugs nå.

 

#1: Jeg hører meg selv i mikrofonen, når jeg snakker på f.eks Ventrilo eller Mumble.

 

#2: Virker som "lydfordelinga" er skjev, dvs. at når folk snakker på nevnte program så hører jeg dem i høyre øreklokke, men all lyden in-game, musikk osv. kommer på venstre øreklokke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

#1: Er dette et konsekvent problem? Det kan skyldes feedback fra de du snakker med, at du rett og slett hører deg selv via deres høyttalere/hodetelefoner.

#2: Gjelder dette kun i spill/VT/Mumble, eller også andre programmer, f.eks. medieavspillere? Kan det være at det er Mumble sin "positional audio" som kødder seg?

Endret av srbz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, har nettopp fått nytt headset: Logitech G35. Det funket fint i starten men har fått noen små bugs nå.

 

#1: Jeg hører meg selv i mikrofonen, når jeg snakker på f.eks Ventrilo eller Mumble.

 

#2: Virker som "lydfordelinga" er skjev, dvs. at når folk snakker på nevnte program så hører jeg dem i høyre øreklokke, men all lyden in-game, musikk osv. kommer på venstre øreklokke.

 

#1: Har du slått på "voice preview" i G35 programmet? Da hører du deg selv. Prøv å slå av dette.

#2: Har hørt om flere som har problemer med dette, men hjelper det hvis du har på surround?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

#1: Det var visst "voice preview" som jeg hadde glemt å slå av ja.

 

#2: Dette gjelder i alt fra Spotify til videosnutter på nettet. Har ikke aktivert "positional audio" på Mumble. Det ser ut til at det hjalp med å ha på surround, trodde jeg hadde aktivert det, men skal teste litt.

 

Takk srbz og Athey :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...