Xcon94 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Heisann. Står nå på venteplass nr 2 på flyfag i bodø. Hvordan er sjangsene mine for å komme inn så sent i inntakene? kan forøvrig si at jeg lå på 64 plass for et par uker siden, så har rykket kraftig på ventelista. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Det er alltid en sjanse. Jeg hadde flyfag som 1. valg da jeg gikk ut av grunnkurset, men valgte å avstå da jeg fikk beskjed om at jeg kom inn. Se ikke bort i fra at noen andre også gjør det, eller at det er noen som ikke svarer innen fristen (hvis den ikke er utgått enda). Du kan også, så snart skolene starter prøve å ringe til skolen å sikre deg plass hvis det er noen som ikke møter opp. Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Vil det si at slik som det er nå, så er alle plassene på flyfag i bodø fylt? og at eneste mulighet for å komme inn er at noen ikke dukker opp, eller slutter iløpet av begynnelsen av semesteret? Noen som vet hvilken dato inntakskontoret gir ventelistene til skolen, og skolen tar over videre inntak? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg anbefaler deg å ringe skolene ved start, og litt etterpå. Det er alltid noen som slutter, da de syns linjen ikke var noe for dem. Lenke til kommentar
brithler Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei! Jeg ville sagt at det kanskje var mulig for deg å komme inn Selv lå jeg på rundt 64 plass på vente liste da første inntaket var klart, Men andre inntaket var klart kom jeg inn på flyfag på sola og lå på 2 plass på Skedsmo! 3 dager senere ringte skolen personlig å spurte om jeg var interessert i plassen! Så jeg ville bare si at alt er mulig, du må bare tro på deg selv Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei! Jeg ville sagt at det kanskje var mulig for deg å komme inn Selv lå jeg på rundt 64 plass på vente liste da første inntaket var klart, Men andre inntaket var klart kom jeg inn på flyfag på sola og lå på 2 plass på Skedsmo! 3 dager senere ringte skolen personlig å spurte om jeg var interessert i plassen! Så jeg ville bare si at alt er mulig, du må bare tro på deg selv Kom du inn på Skedsmo? Gikk der i fjor. Lenke til kommentar
brithler Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei! Jeg ville sagt at det kanskje var mulig for deg å komme inn Selv lå jeg på rundt 64 plass på vente liste da første inntaket var klart, Men andre inntaket var klart kom jeg inn på flyfag på sola og lå på 2 plass på Skedsmo! 3 dager senere ringte skolen personlig å spurte om jeg var interessert i plassen! Så jeg ville bare si at alt er mulig, du må bare tro på deg selv Kom du inn på Skedsmo? Gikk der i fjor. Jepp, skal gå der i år og forhåpentligvis neste år Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) selv om du er nr 1 i køen, så betyr ikke det at bare 1 person må skippe kurset for at du kommer inn. ofte overbooker de, akkurat som flere flyselskapene gjør ved avganger. så kanskje må 5 stk som allrede har kommet inn, takke nei(avhenger selvsagt på størrelsen på klassen) til faget, før du får tilbud om å komme inn. Endret 8. august 2011 av Sangesland Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei! Jeg ville sagt at det kanskje var mulig for deg å komme inn Selv lå jeg på rundt 64 plass på vente liste da første inntaket var klart, Men andre inntaket var klart kom jeg inn på flyfag på sola og lå på 2 plass på Skedsmo! 3 dager senere ringte skolen personlig å spurte om jeg var interessert i plassen! Så jeg ville bare si at alt er mulig, du må bare tro på deg selv Kom du inn på Skedsmo? Gikk der i fjor. Jepp, skal gå der i år og forhåpentligvis neste år Heh, lykke til - du trenger det. Og for all del, vær VELDIG forsiktig med fravær! Lenke til kommentar
brithler Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei! Jeg ville sagt at det kanskje var mulig for deg å komme inn Selv lå jeg på rundt 64 plass på vente liste da første inntaket var klart, Men andre inntaket var klart kom jeg inn på flyfag på sola og lå på 2 plass på Skedsmo! 3 dager senere ringte skolen personlig å spurte om jeg var interessert i plassen! Så jeg ville bare si at alt er mulig, du må bare tro på deg selv Kom du inn på Skedsmo? Gikk der i fjor. Jepp, skal gå der i år og forhåpentligvis neste år Heh, lykke til - du trenger det. Og for all del, vær VELDIG forsiktig med fravær! Takk, det trengs Har ikke hatt særlig problem med det før så håper det går bra i år også Lenke til kommentar
Potis boi Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Hei jeg har søkt på flyfag. Og står på venteplass nr 34 Bodø, 62 Sola og 136 hos Skedsmo. Har jeg sjansen om å komme inn? Og har dere noe anbefalinger eller tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå