Andre-jazz Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hei. Har lett litt rundt, men ikke funnet noe svar på dette. Lurer på om det er mulig å bruke allmenn påbygg for å forbedre karakterer, selv om jeg har generell studiekompetanse fra før av? Jeg er reform 94 og trenger å forbedre noen karakterer, og de som er på allmenn påbygg stemmer greit overens med de jeg vil forbedre. Har det noe for seg, eller vil jeg ikke forbedre noe ettersom jeg har generell studiekompetanse fra før av? Håper noen har litt bedre oversikt over dette enn meg! Mvh Jazz Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Heisann! Sjekka opp dette for en stund siden selv, det går desverre ikke. Man kan kun gå påbygg hvis man har gått 2 år med yrkesfaglig, ikke fullført videregående utdannelse, og fremdeles ha ungdomsrett. I teorien burde du jo kunne ha brukt påbygg til å forbedre de fagene du trenger, men du har ikke rett på å gå påbygg :/ Alternativet da er å ta fagene som privatist (privatist eksamen + selvstudie) eller via en privat institusjon (type Sonans osv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå