morknudsen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hei Jeg skal kjøpe 3 x skjermer og GTX 590 og lurer på om jeg da må ha 3 like skjermer? (merke/modell/størrelse) ..eller holder det med at de kjører samme oppløsning? Hovedbruk er spilling. Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Kan bare bruke 3 vidt forskjellige skjermer, men det ser jo mye bedre ut, og du får denbeste opplevelsen dersom skjermene er like Så vidt jeg vet 1 Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Med 3 forskjellige skjermer antar jeg du mener utseende? (eks. dell 24", samsung 24" og panasonic 24") Hva med Hz, og størrelse på skjerm.? Kan man feks ha en 27" med 1920*1200 og to 24" samme oppløsning? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Så lenge skjermene har støtte for 1920x1200 oppløsning, så skal det ikke være noe problem. Men som nevnt over, så vil du få en bedre opplevelse om alle 3 skjermene er like store. Skal du spille over 3 skjermer samtidig? Krever ikke nvidia at man må ha 2 skjermkort for at det skal gå? Jeg er ATI bruker selv, så kjenner ikke helt til systemet. Mulig det fungerer med 590 Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Skal du spille over 3 skjermer samtidig? Krever ikke nvidia at man må ha 2 skjermkort for at det skal gå? Hei, og takk for svar, 3 skjermer på ett kort går helt fint med Geforce 590 Se demo her: (Start på 6:09) Endret 1. august 2011 av JallaBalla [EO] Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Personlig ville jeg ha valgt ATi om du skal kjøpe nytt og ferskt treskjermsoppsett. Er ofte greier å ha med å gjøre og litt flere innstillinger og mer frihet, dog ikke helt der det burde være (Google SoftTH og sjekk det ut for å se hvilke innstillinger som mangler.) Hadde du hatt ett NV kort ifra før så stiller saken seg annerledes. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Jepp, 3 skjermer funker fint. Driverne til Nvidia krøller gjerne litt første gang du skrur på Surround mode, men en boot eller to (its a fact) så funker det. Endret 2. august 2011 av Nator 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå