tigerdip Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg har tenkt til å fjerne "viftegrillen" som er bak på mitt lian li kabinett og sette inn en som ikke sperer så mye for luftstrømmen (og dermed bråker mindre). Men hvilken type verktøy bør jeg bruke for å få det penest mulig ? Og hva bruker man helst når man må kutte i aluminium ? Håper på gode råd 8) Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Dremel, stikksag, avbiter, platesaks osv. Med en fin buefil til slutt, så bør resultatet bli jevnt uansett. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 dremel funker helt fint... avslappende måte å jobbe på faktisk Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Zen and the art of casemodding. hehe... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Da har jeg vært innom min fars "maskin-arkiv" og innhentet ett stk dremel. Nå skal det kuttes! Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå