PoWerFeeD Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hei. Har fått ett rart problem etter oppdateringen til 2.3 kom. Telefonen legger på +1-47 på enkelte nummer. Si jeg skal ringe til 98000**, jeg slår inn nummeret, men telefonen forandrer det til +1-479-800-0**, dette gjør at jeg ikke kommer igjennom. Det skjer kun med enkelte nummer. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg er ikke kjent med akkurat denne telefonen, men det ser ut til å være en feil i innstillingene på telefonen, som forteller den at at den må legge til landskode, da den tror at nummeret du ringer er et amerikansk nummer. Alternativt så kan det vel også være en bug i den siste oppdateringen som gjør det. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Har sjekket alt av innstillinger. Uten hell. Eneste mulighet var å slette hele kontakten fra telefon og simkort. Så legge han inn på nytt igjen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Har du på sync av kontakter mot Facebook? Det har nemlig lagt samme problem for meg. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Nei. Har det ikke på. Men har synket mot facebook ved enkelte anledninger. Men kan ikke huske dette var ett problem for meg før jeg fikk android 2.3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå