Athlon Power Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Når jeg skrur på PC-en sier den UNABLE TO START SYMEVENT. PGA dette funker ikke autoprotect. Dette er meget viktig for meg for de jeg hsiter en web server som blir bomba av nimda sånn ca. hvert 2minutt. PS hvis noen vet hvordan jeg ungår at serveren tar imor nimda er det bare og komme med det? BobboZ Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg lastet ned en symevent patch fra Norton sine sider, dette for å få 2001 versjonen kompatibel med XP (fikk samme feilmelding). Kanskje du kan prøve noe lignende... [ Denne Melding var redigert av: Pluto på 2002-02-05 20:32 ] Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Kan du spesifisere litt mer om hvor på stmantec du fant pacthen? BobboZ Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Litt lang link dette, men jeg tror du kommer på rett sted: (samme fil for de ulike versjonene av Norton Antivirus) http://service2.symantec.com/SUPPORT/nav.n...rc=sg&pcode=nav [ Denne Melding var redigert av: pluto på 2002-02-05 20:56 ] Lenke til kommentar
Akke Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Takker! Har fått denne feilmeldingen i noen dager nå men nå er den borte :smile: Her er direktelinken til updaten: ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_...vnt/sevinst.exe [ Denne Melding var redigert av: Akke på 2002-02-08 01:46 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå