MPCME Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Virker som overoppheting av CPU. Vil det hjelpe med ny kjølepasta? Ifølge core temp 1.0 er pcen på 80 grader med laveste innstillinger EDIT: Kan også informere om at den sier at selv når jeg bare surfer på nettet og er på skype er CPU'en på 60 grader Endret 26. august 2011 av gangangan Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Fikk BSOD igjen Laster opp Dumpfilene. EDIT: Hvordan gjør jeg det? Endret 27. august 2011 av gangangan Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Gå til C:\Windows\Minidump, kopier filene og flytt de til et annet steD/mappe. Pakk de så inn med winrar/7zip. Last de opp her med forumets opplastingsfunksjon, eller last de opp på mediafire.com og link til den. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Her er den Tror ikke jeg har garanti lenger på pcen siden jeg måtte sjekke en harddisk til en venn for noen uker siden Men dette med bsod skjedde før den tid. BSOD DUMP.rar Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 nvlddmkm.sys var problemfilen. Det er en del av nvidia driveren. Har selv hatt problemer med driververson 280, er vel ikke den du har? Om så, prøv 275.33 Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Får ikke innstallert. Får bare beskjed om at jeg ikke har kompitabel maskinvare Prøvde tidligere EDIT: Har bare 268.56 Endret 27. august 2011 av gangangan Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hmm, det var jo merkelig. Du har prøvd og innstallere den i sikkerhetsmodus også? Så det vil si at alle driverne fra nvidia.com ikke fungerer, men alle fra asus sine sider fungerer? Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Skal prøve i sikkerhetsmodus. Med internett? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Om du har lastet den ned fra før trenger du ikke med internett nei. Men ser på download siden til asus at de har flere versoner av skjermkortdriveren. Har du prøvd de? Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Prøvd alle bortsett fra den gamleste. Alle har samme feil D: Prøvde i sikkerhetsmodus ista. Samme feil. Synes det er rart siden jeg har jo gt540. Kan det vere alle programmene til asus som gjør det? Har en ekstra lisens til windows 7. Hvil alle asus programmene følge med om jeg innstalerer den? Altså vis jeg formaterer hele disken? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Om du formaterer med windows cd, så vil ikek asus programmene følge med. Om du bruker recoveryfunksjonen på maskinen vil de følge med. Du kan bruke windowslisensen du har på maskinen nå med en innstallasjon fra cd som ikke er fra asus. Men, laptops har vel skjermkort som har en m på slutten? Om du prøver og innstallere driveren til gt540 vil det ikke fungere om det er gt540m du har. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Om du formaterer med windows cd, så vil ikek asus programmene følge med. Om du bruker recoveryfunksjonen på maskinen vil de følge med. Du kan bruke windowslisensen du har på maskinen nå med en innstallasjon fra cd som ikke er fra asus. Men, laptops har vel skjermkort som har en m på slutten? Om du prøver og innstallere driveren til gt540 vil det ikke fungere om det er gt540m du har. Tror du det vil hjelpe om jeg innstallerer helt ny full innstallasjon? Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 har innstallert windows helt på nytt. Samme feil fortsatt Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Har noe kjølepasta ligganes. Tror dere det vil hjelpe om jeg tar ny kjølepasta å cpuen og GPUen? Skal egentli GPUen ha kjølepasta på seg i en bærbar? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Har noe kjølepasta ligganes. Tror dere det vil hjelpe om jeg tar ny kjølepasta å cpuen og GPUen? Skal egentli GPUen ha kjølepasta på seg i en bærbar? Selvsagt skal det være noe goop / kjølepasta mellom kjøleren og cpu / gpu. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) da prøver jeg å sette på ny kjølepasta Endret 2. september 2011 av gangangan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå