Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Spill fryser lenge. BSOD! Trolig skjermkort!

Anbefalte innlegg

Virker som overoppheting av CPU. Vil det hjelpe med ny kjølepasta?

Ifølge core temp 1.0 er pcen på 80 grader med laveste innstillinger :(

EDIT: Kan også informere om at den sier at selv når jeg bare surfer på nettet og er på skype er CPU'en på 60 grader :(

Endret av gangangan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd alle bortsett fra den gamleste. Alle har samme feil D: Prøvde i sikkerhetsmodus ista. Samme feil. Synes det er rart siden jeg har jo gt540. Kan det vere alle programmene til asus som gjør det? Har en ekstra lisens til windows 7. Hvil alle asus programmene følge med om jeg innstalerer den? Altså vis jeg formaterer hele disken?

Lenke til kommentar

Om du formaterer med windows cd, så vil ikek asus programmene følge med. Om du bruker recoveryfunksjonen på maskinen vil de følge med. Du kan bruke windowslisensen du har på maskinen nå med en innstallasjon fra cd som ikke er fra asus.

Men, laptops har vel skjermkort som har en m på slutten? Om du prøver og innstallere driveren til gt540 vil det ikke fungere om det er gt540m du har.

Lenke til kommentar

Om du formaterer med windows cd, så vil ikek asus programmene følge med. Om du bruker recoveryfunksjonen på maskinen vil de følge med. Du kan bruke windowslisensen du har på maskinen nå med en innstallasjon fra cd som ikke er fra asus.

Men, laptops har vel skjermkort som har en m på slutten? Om du prøver og innstallere driveren til gt540 vil det ikke fungere om det er gt540m du har.

Tror du det vil hjelpe om jeg innstallerer helt ny full innstallasjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...