haraldchansen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 dårlig vær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Endelig noen som har sans for samme uttrykksmåte som meg Mange vil si at dette ikke er et fotografi, men det er det jo. Og de fleste av oss manipulerer bildene våre i større eller mindre grad. Tar jeg ikke helt feil har du brukt Corol Painter. Eller er det CS5 sitt malevertøy du har brukt? Lenke til kommentar
haraldchansen Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Endelig noen som har sans for samme uttrykksmåte som meg Mange vil si at dette ikke er et fotografi, men det er det jo. Og de fleste av oss manipulerer bildene våre i større eller mindre grad. Tar jeg ikke helt feil har du brukt Corol Painter. Eller er det CS5 sitt malevertøy du har brukt? Hei. Ja her er det brukt corel painter. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Det er meget flot lavet. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Dramatisk motiv med spennende etterbehandling. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Fikk vel ikke så mye annet ut av dette enn at det ligner et slags maleri.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg