piccolo Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) "Søknaden din blir ikke behandlet ennå fordi vi venter på at lærestedet skal rapportere eksamener du har bestått eller at du har fullført utdanningen/skoleåret." Hva betyr dette, at skolen enda ikke har sendt resulatet? Det er jo lenge siden eksamen ble holdt og lånekassen er vanlgivis raske med sin behandling. Skal jeg kanskje kontakte skolen og høre med dem? Endret 31. juli 2011 av piccolo Lenke til kommentar
reor Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 "Søknaden din blir ikke behandlet ennå fordi vi venter på at lærestedet skal rapportere eksamener du har bestått eller at du har fullført utdanningen/skoleåret." Hva betyr dette, at skolen enda ikke har sendt resulatet? Det er jo lenge siden eksamen ble holdt og lånekassen er vanlgivis raske med sin behandling. Skal jeg kanskje kontakte skolen og høre med dem? Jeg hadde kontaktet skolen a.s.a.p. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Kontakt skolen din, ja. Det kan ha skjedd en glipp fra deres side. Lånekassen vil jo forsikre seg om at du har bestått nok fag i tidligere semestre, slik at du beholder retten til å motta stipend og lån. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå