enurweb Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hei! Nettopp flyttet og trenger ny kontorstol samt PC pult. Pussig nok hadde jeg også nettopp hekseskudd i ryggen så tenker litt på ryggstøtte med tanke på stolen. Stol og pult er kun til hjemmebruk som surfing, hobby sysling og spilling. Stol bør også ha justerbare armlener. Pult skal stå i et hjørne og jeg trenger også en skuffeløsning med så mye lagring som mulig. Tenkte maks 2500 kroner for stol og ca. 2000 maks for pulten. Noen som har ideer og tips? Har allerede prøvesittet stoler på Jysk og kan med en gang si at det er uaktuelt. Har kikket litt på IKEA sin nettside og vurdert både Markus og Verksam. Nå misstenker jeg Markus for å være litt skranglete i og med at den ser bedre ut enn Verksam men Verksam virker bedre utrustet og ser mer solid ut. Noen med erfaringer? Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Ingen anbefalninger fra folk? Var ute på IKEA og testet Verksam og Markus. Nå ser Markus ganske stilig ut og man får med nakkestøtte på kjøpet men det er liten tvil om at Verksam virker som en bedre stol å sitte mange timer i. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Har hatt denne stolen i litt over 1 år og er veldig fornøyd med den, til den prisen Endret 5. august 2011 av Rockna Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Tenker mewt på Verksam eller Volmar fra IKEA som stol. Noen som har hatt disse over litt tid? Skulle hatt en praktisk pult men finner bare IKEA som alternativ liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå