espkar83 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg opplever at emblemene i Black Ops legger seg over hverandre. Altså at emblemet til en annen spiller legger seg bak mitt, så begge er synlige i menyen og på våpenet. Noen som vet hva dette kan være? Evt. en løsning? Eks: http://bildr.no/view/937911 Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Regner med at du sikkert har sjekket ut dette, men du har ikke aktivert flere layers? Kunne se sånn ut, at du har emblems på forskjellige layers Lenke til kommentar
espkar83 Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Hehe.. nei, selvfølgelig ikke. Er av og på. Plutselig er et emblem fra en annen spiller synlig bak mitt. Gjelder andre spillere også. Lenke til kommentar
espkar83 Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Ingen som vet? Lenke til kommentar
espkar83 Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Ingen? Er det noen folk på dette forumet egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå