Garney Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hvilken mobil burde jeg velge av "Sony Ericsson Xperia Arc" og "Samsung I9100 Galaxy S II" ? Har til klokken 8 i morgen tidlig å bestemme meg. Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg ville valgt Arc fordi jeg syns den ser mye finere ut og har et bedre kamera, samt at Sony Ericsson har finere Android menyer i mine øyne. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Jeg ville valgt Arc fordi jeg syns den ser mye finere ut og har et bedre kamera, samt at Sony Ericsson har finere Android menyer i mine øyne. For det første så er kameraet på Galaxy S II bedre enn kameraet i XPERIA Arc. Er bare å se her for bevis. Ikke nok med det. Men Galaxy S II grisebanker XPERIA Arc under filming fordi Galaxy S II kan filme i 1080p (hvor XPERIA Arc kun filmer i 720p) og fordi kvaliteten på disse 1080p opptakene er helt rå. Er bare å sjekke mitt eget show off klipp som viser kvaliteten her. Er bare å høyreklikke på linken og velge 'Lagre som'. Og det er fullt mulig å kunne få XPERIA Arc sin home launcher og widgets på Galaxy S II hvis du absolutt elsker det. Er bare å gi meg en PM, så skal jeg fikse det. Men det er ingen hemmelighet at TouchWiz er MYE mere konfigurerbar over XPERIA Arc launcheren. Så i mine øyner så er TouchWiz bedre på grunn av dette. Og er man opptatt av å ha en telefon som er fremtidsrettet i lang tid, så er Samsung Galaxy S II veien å gå. Endret 31. juli 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Du kommer nok til å bli fornøyd, uansett hvilken av de du kjøper. Men som nevnt over, er nok SII et bedre valg på mange områder. 1 Lenke til kommentar
blutut Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Har hatt Arc og har nå SGS II og jeg må si at SGS II er noe hvassere: - Kjappere - Bedre kamera, både stillbilder og video - Frontkamera - Bedre skjerm - Mer minne - Minijack plassert på toppen av tlf (Arc har den på siden noe som jeg fant irriterende) Arc er ingen dårlig tlf men SGs II er etter mine erfaringer et bedre kjøp Lenke til kommentar
Garney Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Takker for gode svar, blir nok Samsung på meg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå