eivinhau Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Hei folkens, Jeg kjører Ubuntu på denne maskinen, men har lyst til å gå tilbake til Windows XP. Jeg klarer imidlertid ikke å lage en bootable USB via Ubuntu. Er det noen som har en god link med en guide, eller som kan hjelpe meg her? Much appreciated. Endret 6. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Mulig at Unetbootin kan fungere: http://unetbootin.sourceforge.net/ Men da trenger du en .iso fil av XP cd'en. Alternativt så kan jo denne .iso fila brennes ut på en cd. Unetbootin i bruk bør være ganske selvforklarende, du må bare huske å huke av/velge disk image Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 unetbootin fungerer ikke med xp- det jeg har funnet er at du må installere isoet til sticken også manuelt lage noe bootsect.exe greier. det jeg har funnet som er mye greiere er enten å installere xp i virtualbox eller bruke windows 7 til usb install Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå