Bobleslurp Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Hei! Jeg har tenkt å kjøpe ny mobiltelefon, og etter å ha sett litt rundt er det disse to Android mobilene som virker aktuelle. I utgangspunktet tenkte jeg på å kjøpe Optimusen, mest fordi den er relativt billig i forhold til Galaxien (ca 1000 kr i forskjell). Men det virker som om Optimusen sliter med flere problemer så derfor lurte jeg på om det er verdt å bruke 1000 kr ekstra for å kjøpe Galaxy S2? Da tenker jeg både på påliteligheten og på hvor bedre den er (skjerm, hastighet o.l) Vil gjerne ha en mobil jeg slipper å sende inn til reperasjon etter en uke... Endret 31. juli 2011 av Bobleslurp 1 Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 tusen kroner i det lange løp er ikke så veldig mye. Spar heller penger på noe annet surr (godteri, ferdigmat osv.) i 2-3 uker og kjøp noe du er fornøyd med lenge. Galaxien er den beste telefonen på markedet nå, og da kan du umulig føle at du har gjort et dårlig kjøp 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg ville kjøpt S2, og sannsynligvis hos Ventelo med de prisene de har.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå