Jonasingebretsen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hei! Nå er jeg etter en uke, nettopp ferdig med en ny sang. Den er skrevet med ca 15-20 instrumenter, 2 minutters orkesterstykke designet for film og tv. =) Håper dere liker den Bare å slippe inn en kommentar Laget av Jonas B. Ingebretsen Libera http://www.newgrounds.com/audio/listen/436704 Lenke til kommentar
Jonasingebretsen Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Bump? .. Lenke til kommentar
tole Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Bra jobba. Du har kontroll på det aller meste her, og denne kunne passet inn i mange forskellige TV/Film produksjoner. Litt konstruktiv kritikk; Det eneste jeg reagerte på var panfløyten som kanskje ikke passer helt inn (med mindre det er noe tematisk i filmen som skal understøttes f.eks) og at slutten var litt brå. Et noe roligere og enklere avslutningsparti bygget gradvis ned over noen takter som er mer likt starten er kanskje noe du kunne prøve ut ? Endret 10. oktober 2011 av tole Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Meget bra, må jeg si! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå