Tove Iren Torland Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 I Mosen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Arig bilde. Bra skarphet på rett sted. Kan synes som noe hardt lys, men det er trolig pga dyrets glatte og fuktige skinn. Bildet er forøvrig av en vanlig frosk, ikke padde . Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Flott fanget Tove Iren, liker kompen, fargetonene og lyset. Liker det jeg ser. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 flot bilde, skarphed og farver meget fin Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 En prins? Fint fokus og nærkontakt dette. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Kjempeflott! Ja, nå er jo jeg svak for frosk og padder, men her synes jeg du har truffet veldig bra Vinkling, fokus, skarphet, farger - alt sitter i mine øyne godt her. Nydelig komp med dyret som en diagonal i bildet. Det eneste jeg kunne finne på å pirke på måtte være at den grønne fargen øverst til venstre stikker seg litt ut - den gir liv også, men den kunne kanskje dempes noe...? Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Flott miljøbilde av frosken. Fine farger og godt lys og fin fokus. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Om du fortsatt er usikker så kan jeg bekrefte av haken beveger seg når jeg scroller raskt opp og ned... - hehe God fangst dette, nært og detaljrikt. De lyseste partiene kunne nok med fordel vært dempet noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg