Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

finnes dobbelt kjøleskap?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er på jakt etter dobbelt kjøleskap, helst et med 1 stort kjøleskap med 2 dører. som sagt IKKE sidebyside med frys og kjøl. og det skal helst være vanntilkobling med vann og isbter, men vet ikke om dette finnes... og lar seg gjøre på slike, må vel kanskje over på kombiskap..

Lenke til kommentar

regna egentlig med at det ikke går ann å få isbit og vandisp, på kjøleskap uten å ha frysedel.

 

men den du linka til er ikke det jeg er på jakt etter, er på jakt etter et megastort kjøleskap, ( nei ikke kjølerom) som er 100-120cm bredt , og med doble dører, vet at samsung har twin serien men er heller ikke det jeg ønsker.

 

muligens jeg går for hjørnekjøl men det er fort 30K med levering, så det er en drøy pris å svelge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Da ville jeg kjøpt 2 like kjøleskap, satt dem ved siden av hverandre, og henglset om døren på det ene, slik at dørene åpner som et stort skap.

Lenke til kommentar

jada.. det går ann, samsung har veldig pene kjøleskap i twin serien, men det jeg ønsker er et stort kjøleskap , slik at jeg kan få inn store ting, litt vanskelig å legge en spedgris til kjøling i kjøleskapet , ikke det at jeg har det til middag hver dag, men poenget er at jeg er på jakt etter ett stort kjøleskap med 2 dører

Lenke til kommentar

da er det bedre å kjøpe et hjørnekjøleskap fra norcool eller noe, koster 30K , jeg syns det va litt drøy pris, var derfor jeg var på jakt etter et dobbelt kjøleskap for å se hva prisen på noe slikt er, meeen det var virkelig ikke lett å finne slike kjøleskap.

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare kjøpe to kjøleskap og sette de ved siden av hverandre? Du kan velge et av de med vann hvis du vil. Skal du ha isbiter må du nok ha et fryseskap i tillegg eller separat isbitmaskin.

 

Selv har vi et fryseskap og et kjøleskap montert ved siden av hverandre, med is, vann og "boblevann" (egen CO2 patron for kullsyre).

Lenke til kommentar

jada.. det går ann, samsung har veldig pene kjøleskap i twin serien, men det jeg ønsker er et stort kjøleskap , slik at jeg kan få inn store ting, litt vanskelig å legge en spedgris til kjøling i kjøleskapet , ikke det at jeg har det til middag hver dag, men poenget er at jeg er på jakt etter ett stort kjøleskap med 2 dører

Hvis du ikke får plass til spegrisen i en vanlig kjøleskapshylle, har du blitt svindlet.. :tease: Da har du fått en litt liten gris, men ikke en spegris.. Ikea har vel noen ekstra brede kjøleskap, tror de er åtti cm brede og da er det definitivt plass til en spegris.

 

 

Mmm... Spegris... :dribble:

Endret av the_last_nick_left
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...