toazty Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 på jakt etter nytt kjøleskap ,men finner ikke dobbelt kjøleskap, noen som vet om det finnes i norske butikker/nettbutikker Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Nøyaktig hva er det du kaller et dobbelt kjøleskap? Et kombiskap? Et separat kjøle og fryseskap? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Nøyaktig hva er det du kaller et dobbelt kjøleskap? Tipper han mener det som også kalles "amerikansk" kjøleskap, dvs i dobbel bredde med dobbeltdører, og muligens innebygd isbitmaskin. Eksempelvis dette. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Det er da et fryseskap og et kjøleskap? Litt av poenget med spørsmålet mitt var å få frem om han faktisk ville ha to kjøleskap ved siden av hverandre, eller om det var kjøleskap og fryser han leter etter. 1 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 jeg er på jakt etter dobbelt kjøleskap, helst et med 1 stort kjøleskap med 2 dører. som sagt IKKE sidebyside med frys og kjøl. og det skal helst være vanntilkobling med vann og isbter, men vet ikke om dette finnes... og lar seg gjøre på slike, må vel kanskje over på kombiskap.. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Du får jo ikke isbiter i et kjøleskap, da må du ha fryser. Hvis du skal ha vann og isbiter blir det vanlig side-by-side eller kjøl med vanndispenser kombinert med frys med ismaskin. Hvis stort kjøleskap med 2 dører er viktigst er vel dette det nærmeste. 1 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 regna egentlig med at det ikke går ann å få isbit og vandisp, på kjøleskap uten å ha frysedel. men den du linka til er ikke det jeg er på jakt etter, er på jakt etter et megastort kjøleskap, ( nei ikke kjølerom) som er 100-120cm bredt , og med doble dører, vet at samsung har twin serien men er heller ikke det jeg ønsker. muligens jeg går for hjørnekjøl men det er fort 30K med levering, så det er en drøy pris å svelge. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 ... er på jakt etter et megastort kjøleskap, ( nei ikke kjølerom) som er 100-120cm bredt , og med doble dører ... Dette finner du ikke i Norge. Og sansyligvis heller ikke i Europa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Da ville jeg kjøpt 2 like kjøleskap, satt dem ved siden av hverandre, og henglset om døren på det ene, slik at dørene åpner som et stort skap. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Da ville jeg kjøpt 2 like kjøleskap, satt dem ved siden av hverandre, og henglset om døren på det ene, slik at dørene åpner som et stort skap. Første jeg tenkte også. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 jada.. det går ann, samsung har veldig pene kjøleskap i twin serien, men det jeg ønsker er et stort kjøleskap , slik at jeg kan få inn store ting, litt vanskelig å legge en spedgris til kjøling i kjøleskapet , ikke det at jeg har det til middag hver dag, men poenget er at jeg er på jakt etter ett stort kjøleskap med 2 dører Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Eneste jeg kan komme på er Liebherr sitt: http://www.liebherr.com/HG/en-GB/region-UK/products_hg.wfw/id-484477-0_28857-0 Kan du vel få til rundt 50.000-60.000. Liebherr er forøvrig de som lager kjøl/kombi/fryseskapa til Miele. 2 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 da er det bedre å kjøpe et hjørnekjøleskap fra norcool eller noe, koster 30K , jeg syns det va litt drøy pris, var derfor jeg var på jakt etter et dobbelt kjøleskap for å se hva prisen på noe slikt er, meeen det var virkelig ikke lett å finne slike kjøleskap. Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Kan du ikke bare kjøpe to kjøleskap og sette de ved siden av hverandre? Du kan velge et av de med vann hvis du vil. Skal du ha isbiter må du nok ha et fryseskap i tillegg eller separat isbitmaskin. Selv har vi et fryseskap og et kjøleskap montert ved siden av hverandre, med is, vann og "boblevann" (egen CO2 patron for kullsyre). Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Kan du ikke bare kjøpe to kjøleskap og sette de ved siden av hverandre? Poenget (som framkom i innlegg #11) er at han vil ha et stort sammenhengende skap, uten den veggen i midten som det vil bli med to separate skap stilt opp ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) jada.. det går ann, samsung har veldig pene kjøleskap i twin serien, men det jeg ønsker er et stort kjøleskap , slik at jeg kan få inn store ting, litt vanskelig å legge en spedgris til kjøling i kjøleskapet , ikke det at jeg har det til middag hver dag, men poenget er at jeg er på jakt etter ett stort kjøleskap med 2 dører Hvis du ikke får plass til spegrisen i en vanlig kjøleskapshylle, har du blitt svindlet.. Da har du fått en litt liten gris, men ikke en spegris.. Ikea har vel noen ekstra brede kjøleskap, tror de er åtti cm brede og da er det definitivt plass til en spegris. Mmm... Spegris... Endret 8. august 2011 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 dobbelt kjøleskap på finn med fryse del under Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå