satser Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg har akkurat fått en ny pc fra ASUS. Jeg kan ikke alt for mye om dette, så jeg lurer på om jeg kunne fått noen anbefalte programmer jeg bør innstallere for at pc-en skal gå godt, lenge. Takk for svar. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hvis du vil at maskinen skal vare lengst mulig, installer minst mulig. Men start med en god nettleser, en medieavspiller og tekstbehandlingsverktøy. Om du har spesielle behov, finn det du trenger men utgangspunktet burde det holde lenge. Lenke til kommentar
satser Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Trenger jeg ting som CCleaner og Spybot osv? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Glemte vel å nevne antivirus. Anbefaler den gratis fra MS. http://www.microsoft.com/security_essentials/ CCleaner er bra den men ikke noe essensielt, like greit at du kjører diskopprydding direkte fra windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå