Gå til innhold

Deus Ex: Human Revolution - diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Troll! Tulle teori på hvordan de skal funke. :thumbdown:

 

Thankfully, in a recent interview, Stallone says one of the writers explained to him the general gist of how one was supposed to use the three seashells when taking a dump. With this newfound knowledge, the guys at i-mockery.com have created this handy illustrated instructional guide which clearly explains how to use the three seashells. Yes indeed, all of your questions are finally about to be answered!

 

Ingen kilder der så klart, men det er iallefall noe.

Lenke til kommentar

Helle dussan for et spill, har aldri vært så hekta før. Har nå sittet og spilt nesten 20 timer i strekk. Jepp.

Ser det vanligste minuset ved spillet anmeldere peker ut er at man sliter med bossfights dersom man ikke bygger Adam på kamp og dødelige våpen. Slurv - jeg tok førstebossen på ett-to minutter med noen gassbeholdere og et par hysteriske sniper-skudd (pasifistisk hacker på Give me a Challenge).

Lenke til kommentar

Kjerna i Deus Ex - om ein ser vekk i frå trenchoats, fastlimde solbriller, transhumanisme og konspirasjonar - var alltid valfridom. Då tenkjer eg ikkje på Bioware-valfridom, som gjev deg to eintydige alternativ av sorten "drukne kattungen, ELLER gje kattungen til den gråtande jenta på fem år?", markert med store, metaforiske vegskilt, men på noko litt meir subtilt.

 

Ein kan dele denne valfridommen i to: Mekanisk valfridom, og narrativ valfridom. Det første er noko så enkelt som å la deg sjølv velje korleis du vil løse oppgåvene spelet sleng mot deg, og designe spelet på eit vis som òg gjer det praktisk mogleg for meg og deg, som spelarar, å gjere ting på "vår" måte. DX: HR gjer ein enormt god jobb med å tilby den mekaniske valfridommen - bortsett frå i bosskampane. Sjølvsagd kan du drepe dei med alt frå kreativ bruk av miljøet, augs, eller å berre skyte dei ihjel, men all fridommen er forsvunnet: Du må slåss med bossen, og du må drepe dei. Det vert ... Feil, med høve til resten av spelet, fordi inkongruensen er så tydeleg.

 

Eg ser i grunn dei svake bosskampane som eit symptom på at HR ikkje heilt får til narrativ fridom, noko eg reknar er grunnen til at Eidos Montreal pakka viktige augneblink inn i kontrollfrårøvande CGI-sekvenser, kor Adam Jensen seier og gjer ting som MIN Adam Jensen neppe ville gjort (døme i spoiler), med dei konsekvensane det får. EM er litt for fokuserte på å fortelje si eiga historie til la spelaren påverke den på meiningsfylt vis, og det er synd - sjølv når dei let deg ha ein viss påverknad, har det ingen konsekvensar (døme i spoiler igjen).

 

 

 

A) Første sekvens med Zhao. Derpderp

B) Redde/ikkje redde Malik

 

 

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Syns Deus Ex har den største valgfriheten jeg har sett på lenge. Langt over Mass Effect standarden. Det er minst 4 forskjellige valg fra en dialog. Minst 4 forskjellige veier inn til et mål osv. Snakket med venner som spiller samtidig med meg og vi spiller totalt forskjellig. Sånn som første bosskampen så kan han taes på mange måter. Du kan gå inn guns blazing, eller stunne han med brannslokningsapparat eller kaste tønner på han evt stunne han med Stun grenades og skyt han i hodet. Er mange måter.

 

Eneste jeg har å klage på er at PC får nok engang lide pga konsollene. Grafikken i Deus Ex er IKKE bra. Slik grafikk hadde vi på PC for 5år siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Avean: Det er kanskje alltid fire vegar til målet (mekanisk fridom), men ein kan aldri endre mål, eller manipulere hendingane på førehand så det vert endå eit potensielt mål, eller endre kva for aktørar som er aktive på veg mot målet (narrativ fridom). Her var DX1 mykje betre. Når det gjeld bosskampane så er framleis den mekaniske fridommen tvunget inn i rammene av at du må drepe dei - ein kan ikkje snike seg forbi dei, utfordre dei med dialog eller velje å spare dei i staden for å CGI-myrde dei, også vidare. Dialogane er òg lagt opp slik at ein berre får ta aktiv del i nokre utvalde delar av plotframgangen - nærast alt som er kritisk for hovudplottet skjer i CGI.

Lenke til kommentar

HAHA :D

 

Zealuu: Der er jeg helt enig. Deus Ex sin edge var at man kunne gjøre hva man ville, uansett, og at man blir tvunget til å slåss mot storegutta i HR er en nedtur. Kan det tenkes at utviklerne ikke fikk like frie tøyler denne gangen, og måtte lage det hele litt mer... etter oppskriften denne gangen?

I det minste er ikke CGI-sekvensene så cheesy at det gjør noe.

 

Det at Adam gjør og sier ting i nevnte sekvenser jeg aldri hadde gjort selv er også kjipt, men det pleier jeg å liksom-forklare med at han blir f.eks. sjarmert eller provosert i den grad at han ikke merker hva han gjør. Skjer jo i virkeligheten også. Hvis du står og krangler med noen og det går over stokk og stein, kan du jo si og gjøre ting du ikke skulle ha gjort.

 

Spiller HR på 360, men skjønner oppgittheten til dere PC-folk. Det jeg savner mest fra Deus Ex på PC er hvor kjapt det gikk å autosave og loade. Passet perfekt med trial/error-naturen til spesielt stealth-aspektet ved spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...