Gå til innhold

Deus Ex: Human Revolution - diskusjonstråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Krasj, krasj, krasj. Blir lite Deus Ex: HE med dette tullet. :cry:

Ser det er flere som har problemer med spillet. Spesielt virker det som om det er brukere med Nvidia. Men dog ikke helt eksklusivt folk med Nvidia. Håper det blir fikset snart!

Nvidia her, men null krasj så langt, spilte vel i 3-4 timer i strekk igår uten noe problem.

Men krasj til dekstop uten noe form for feilmedling? Eller?

Edit: Er det bare meg, eller er det offisielle Deus Ex forumet veldig tregt?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Mulig å skippe intro logoene på et vis? Prøvd å trykke det meste av knapper når spillet starter, men virker som man må se igjennom de. Så kanskje man kan konfigurere en fil en eller annen plass til å skippe disse, eller noe lignende?

Ved å trykke på start-knappen vil en kunne skippe noen av cut-scenene. Andre kan ikke skippes, spesielt de(n) der du går med hun dama. Jeg har laget 4 savegames nå med alle fire våpenvalg fra starten så jeg slipper å kjøre hele introen igjen. Utrolig kjipt at en ikke kan skippe den etter å ha sett den første gang.

Lenke til kommentar

Mulig å skippe intro logoene på et vis? Prøvd å trykke det meste av knapper når spillet starter, men virker som man må se igjennom de. Så kanskje man kan konfigurere en fil en eller annen plass til å skippe disse, eller noe lignende?

Ved å trykke på start-knappen vil en kunne skippe noen av cut-scenene. Andre kan ikke skippes, spesielt de(n) der du går med hun dama. Jeg har laget 4 savegames nå med alle fire våpenvalg fra starten så jeg slipper å kjøre hele introen igjen. Utrolig kjipt at en ikke kan skippe den etter å ha sett den første gang.

Men når du laget alle disse 4 save-filene dine måtte du se igjennom filmene. Med andre ord har du ikke vunnet noe tid i det hele tatt på å gjøre det slik...

Lenke til kommentar

Tenker ikke på når man har startet å spille, tenker når man starter opp spillet, så må man se igjennom div. logoer fra selskaper som har vært innvolvert i å lage spillet osv...

Lenke til kommentar

Spilt spillet 3 timer i strekk inatt og har ingen problemer sålangt

Å herregud for et bra spill. Digger man kan bestemme on the go hva du velger i oppdragene, sniking eller guns blazing

Jeg har brukt tid med stealth og close combat sammen med at jeg skyter et skudd med sniperen fra distanse på den siste mannen og gjemmer likene

Du har plenty av valgmuligheter i den typen din stil du velger!!

Lenke til kommentar

Tenker ikke på når man har startet å spille, tenker når man starter opp spillet, så må man se igjennom div. logoer fra selskaper som har vært innvolvert i å lage spillet osv...

Intro styret som man ikke kan skippe er vel den største negative delen med DE:HR.

Lenke til kommentar

Når det ikke blir verre enn det, kan vi vel si at vi snakker om en brukbar tittel. Uansett, det er irriterende og gir dårlig førsteinntrykk. La meg også uttrykke litt frustrasjon over preorder-bonusene. Greit nok, jeg kan la være å ta dem i bruk, men du snakker meg om å knuse den fjerde veggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...