Skjelvgråt Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Edit: Jeg elsker deg Balli. Endret 25. august 2011 av Quakecry Lenke til kommentar
Balli Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Edit: Jeg elsker deg Balli. i know you do Endret 25. august 2011 av Balli Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Kan noen utdype litt mer om forskjellene på Xbox og pc versonen? Tenkte kjøpe spillet i morgen, men har ikke bestemt meg for hvilken verson. Om de er like, blir det nok til xbox. Digg å spille spill på tv'n. Har også litt lyst på å øke xbox achievementene mine Men jeg har mer enn god nok pc til å kjøre spillet. Så om det ER stor grafisk og ytelsesmessig forskjell ønsker jeg å kjøpe det til pc. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Fikk tak i spillet og spilte før i dag jeg. Sikkert brukt 6timer i det allerede. ITS SO LÅWELY. Jeg spilte upatcha versjon og hadde ikke problemer med movement, ei heller dette med "choppy mouse movement". Tror det er anmelderne som har litt interne problemer i denne saken. Ellers gled dere. Første "boss" er pain in the ass. Første boss er luseenkel! To salver med typhoon og saken biff! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Konge spill så langt, dog bare kommet meg litt forbi første oppdrag, og det oppdraget gikk ikke helt hvordan jeg ville, hehe. Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 dekrypterer nå. men tror ikke jeg tar sjangsen på å prøve spillet nå. kommer sikkert ikke til å greie å legge fra meg og ikke gøy å være stuptrøtt på barnehage Tror jeg var smart av deg. Jeg klarte såvidt å legge det fra meg når jeg skulle teste alt fungerte som det skulle til idag Angående musproblemer så tror jeg de fiksa det nylig i en patch Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Ahhh ... hva er vel bedre enn å komme hjem til DEHR i postkassa etter en helv*tes eksamen. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Bare slå av telefonen, drege for gardinene og stacke opp på brus nå for resten av helga ja? Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Dessverre er det ikke så enkelt (ny eksamen om noen uker), men dette (les: DEHR) er virkelig et spillhøydepunkt og en god måte å fortrenge på og slappe av på. Dette er for øvrig det første spillet jeg har kjøpt siden Mass Effect 2 kom ut, så det føyer seg inn i den (dessverre) alt for korte rekken av det jeg regner som kvalitetsspill. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Fikk tak i spillet og spilte før i dag jeg. Sikkert brukt 6timer i det allerede. ITS SO LÅWELY. Jeg spilte upatcha versjon og hadde ikke problemer med movement, ei heller dette med "choppy mouse movement". Tror det er anmelderne som har litt interne problemer i denne saken. Ellers gled dere. Første "boss" er pain in the ass. Første boss er luseenkel! To salver med typhoon og saken biff! Hadde ikke typhoon. Hadde spesialisert føtter fullt, Syn fullt, og hacking, og "fallskjerm". to raketter i skallen og to magasin med SMG skudd, samt 1 tønneeksplosjon etter ca 9 forsøk. Er på siste event på Shanghai nå. endelig typhoon, men til dere som vet hva dette gjelder, har sniper, crossbow og silenced 10mm, og 6 typhoon ammo. hahaha SLIT! :!: Endret 26. august 2011 av BakaBerg Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Fikk tak i spillet og spilte før i dag jeg. Sikkert brukt 6timer i det allerede. ITS SO LÅWELY. Jeg spilte upatcha versjon og hadde ikke problemer med movement, ei heller dette med "choppy mouse movement". Tror det er anmelderne som har litt interne problemer i denne saken. Ellers gled dere. Første "boss" er pain in the ass. Første boss er luseenkel! To salver med typhoon og saken biff! Hadde ikke typhoon. Hadde spesialisert føtter fullt, Syn fullt, og hacking, og "fallskjerm". to raketter i skallen og to magasin med SMG skudd, samt 1 tønneeksplosjon etter ca 9 forsøk. Er på siste event på Shanghai nå. endelig typhoon, men til dere som vet hva dette gjelder, har sniper, crossbow og silenced 10mm, og 6 typhoon ammo. hahaha SLIT! :!: Jeg tok ned bossen med 3 gas beholdere og ca 4 magasin med ArmorPen og Ammo Capacity oppgradering på pistolen. Daua flere ganger når jeg klarte og hive den over granatene hans Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Kan jeg kjøpe dette spillet i England? Er her nå, men er litt usikker på det med Steamworks. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Ja det kan du, er ingen regionlås på PC. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Krasj, krasj, krasj. Blir lite Deus Ex: HE med dette tullet. Ser det er flere som har problemer med spillet. Spesielt virker det som om det er brukere med Nvidia. Men dog ikke helt eksklusivt folk med Nvidia. Håper det blir fikset snart! Endret 26. august 2011 av Colossus Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Har ikke krasjet en eneste gang for meg. Har Nvidia kort. Vil også bare si at spillet er overraskende bra. Var ikke helt sikker, men koser meg med det Eneste jeg syntes var litt rart er at jeg spilte igjennom første delen som non-lethal sniper. Og fikk nesten bare stealth-gun ammo iløpet av oppdraget, men klarte meg igjennom det. Endret 26. august 2011 av Makiavelli Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Har spilt i rundt 1 time nå, har ikke hatt et eneste problem. Bestilte Augmented Edition på Steam for lenge siden. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Får ikke aktiveringskoden til å funke. Flere som sliter med samme problemet? EDIT: Kan noen bekrefte at koden er på 15 tall og bokstaver og står under "Steam Registration Code" på baksiden av "Quick Start Guide"? Endret 26. august 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Gjekk ikkje for retail, så eg kan ikkje hjelpe deg der, diverre Uansett, spelt nokre timer no, og Deus Ex-kjensla er i høgste grad der. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Endelig knakk jeg nøtta. Litt av trykksverten på noen av prikkene var litt svak, så det jeg først trodde var en S og deretter en G, viste seg å være et 6-tall, men det så jeg ikke før jeg hadde byttet om på mye annet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Noe er alvorlig galt når jeg driter i å måtte skrote 4-5 timer med spilletid og progresjon på vanskeligste vanskelighetsgrad, bare for å starte helt på nytt for å forsikre meg om at jeg virkelig kan få "Pacifist" achievementen", uten å bry meg nevneverdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå