Gå til innhold

Deus Ex: Human Revolution - diskusjonstråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen utdype litt mer om forskjellene på Xbox og pc versonen? Tenkte kjøpe spillet i morgen, men har ikke bestemt meg for hvilken verson. Om de er like, blir det nok til xbox. Digg å spille spill på tv'n. Har også litt lyst på å øke xbox achievementene mine :p

Men jeg har mer enn god nok pc til å kjøre spillet. Så om det ER stor grafisk og ytelsesmessig forskjell ønsker jeg å kjøpe det til pc.

Lenke til kommentar

Fikk tak i spillet og spilte før i dag jeg. Sikkert brukt 6timer i det allerede. ITS SO LÅWELY. Jeg spilte upatcha versjon og hadde ikke problemer med movement, ei heller dette med "choppy mouse movement". Tror det er anmelderne som har litt interne problemer i denne saken.

Ellers gled dere. Første "boss" er pain in the ass.

Første boss er luseenkel! To salver med typhoon og saken biff!

Lenke til kommentar

dekrypterer nå. men tror ikke jeg tar sjangsen på å prøve spillet nå. kommer sikkert ikke til å greie å legge fra meg og ikke gøy å være stuptrøtt på barnehage

Tror jeg var smart av deg. Jeg klarte såvidt å legge det fra meg når jeg skulle teste alt fungerte som det skulle til idag ;)

Angående musproblemer så tror jeg de fiksa det nylig i en patch

Lenke til kommentar

Dessverre er det ikke så enkelt (ny eksamen om noen uker), men dette (les: DEHR) er virkelig et spillhøydepunkt og en god måte å fortrenge på og slappe av på. Dette er for øvrig det første spillet jeg har kjøpt siden Mass Effect 2 kom ut, så det føyer seg inn i den (dessverre) alt for korte rekken av det jeg regner som kvalitetsspill. ;)

Lenke til kommentar

Fikk tak i spillet og spilte før i dag jeg. Sikkert brukt 6timer i det allerede. ITS SO LÅWELY. Jeg spilte upatcha versjon og hadde ikke problemer med movement, ei heller dette med "choppy mouse movement". Tror det er anmelderne som har litt interne problemer i denne saken.

Hadde ikke typhoon. Hadde spesialisert føtter fullt, Syn fullt, og hacking, og "fallskjerm". to raketter i skallen og to magasin med SMG skudd, samt 1 tønneeksplosjon etter ca 9 forsøk.

Er på siste event på Shanghai nå. endelig typhoon, men til dere som vet hva dette gjelder, har sniper, crossbow og silenced 10mm, og 6 typhoon ammo. hahaha SLIT! :!:

Endret av BakaBerg
Lenke til kommentar

Hadde ikke typhoon. Hadde spesialisert føtter fullt, Syn fullt, og hacking, og "fallskjerm". to raketter i skallen og to magasin med SMG skudd, samt 1 tønneeksplosjon etter ca 9 forsøk.

Er på siste event på Shanghai nå. endelig typhoon, men til dere som vet hva dette gjelder, har sniper, crossbow og silenced 10mm, og 6 typhoon ammo. hahaha SLIT! :!:

Jeg tok ned bossen med 3 gas beholdere og ca 4 magasin med ArmorPen og Ammo Capacity oppgradering på pistolen. Daua flere ganger når jeg klarte og hive den over granatene hans :roll:

Lenke til kommentar

Krasj, krasj, krasj. Blir lite Deus Ex: HE med dette tullet. :cry:

Ser det er flere som har problemer med spillet. Spesielt virker det som om det er brukere med Nvidia. Men dog ikke helt eksklusivt folk med Nvidia. Håper det blir fikset snart!

Endret av Colossus
Lenke til kommentar

Har ikke krasjet en eneste gang for meg. Har Nvidia kort. Vil også bare si at spillet er overraskende bra. Var ikke helt sikker, men koser meg med det :D

Eneste jeg syntes var litt rart er at jeg spilte igjennom første delen som non-lethal sniper. Og fikk nesten bare stealth-gun ammo iløpet av oppdraget, men klarte meg igjennom det.

Endret av Makiavelli
Lenke til kommentar

Får ikke aktiveringskoden til å funke. Flere som sliter med samme problemet?

EDIT: Kan noen bekrefte at koden er på 15 tall og bokstaver og står under "Steam Registration Code" på baksiden av "Quick Start Guide"?

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...