Solid Snail Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Bruker det ikke steamworks Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 PC-versjonen gjør det ja, jeg kjøpte det til Xbox 360. Laster det ned til PC senere hvis det kommer noen bra modifikasjoner. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Vel, no er eg overtydd: http://www.rockpapershotgun.com/2011/08/22/70336/ Tilrår forresten alle som har ein PC som kan køyre det om å gå for PC-utgåva, den teiknar til å vere best. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) IGN review Vel, no er eg overtydd: http://www.rockpapershotgun.com/2011/08/22/70336/ Tilrår forresten alle som har ein PC som kan køyre det om å gå for PC-utgåva, den teiknar til å vere best. Godt å se du kan quicksave og quickloade. Glad jeg kjøpte PC-utgaven. Edit: Eurogamer Review Endret 22. august 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Er bare ikke quicksave som er viktig, vi får også mulighet til 1080p med 60 FPS Er så glad jeg har forhåndbestilt dette til PC! Endret 22. august 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Bruker det ikke steamworks Spiller ingen rolle. Med en U.S VPN kan man låse opp spillet så fort det er ute i USA Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Fikk mail fra Siba om at spillet er sendt. Var veldig usikker på om de klarte å levere til release, men ser ut til at de klarte det. I verste fall får jeg det vel på lørdag. Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Fikk spillet i posten fra Gamezone i dag. Noen som vet om det bare er å starte å spille allerede siden lansering først er på fredag? Har ikke lyst til å risikere noe ban for å starte for tidlig. xbox-versjon. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg fikk spillet fra Gamezone i går og startet da, ingen problemer hittil. (Xbox 360) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Du risikerer ikke ban. Så kos deg med spillet. 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Spillet er en steamworks tittel på PC, så uansett hvor det kjøpes fra så kobles den til steam kontoen din? Og får man tak i spillet før 26, så får man ikke spilt før den 26 uansett? Så sant man ikke trikser seg til å være i USA eller noe? 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Korrekt. Suger jævlig men sånn er det bare. I never asked for this 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Dukka det opp en liten patch før spillet blir sluppet her i EU også gitt: This latest patch addresses:- A frequent issue for AMD/ATI hardware users that can cause the game to crash on startup. - Improvements to loading speed. The speed increase depends on machine spec and settings, but loading time improvements of over 50% have been measured on some machines. Some control fixes: - Diagonal movement is no longer faster as intended. - Adjustments have been made to mouse sensitivity in response to user feedback. - Mouse sensitivity for X and Y axis can still be configured separately, but is now consistent when set to default settings. - The range of settings for mouse sensitivity has been adjusted to provide for more accurate adjusting. - The default mouse sensitivity has been altered to be somewhat less sensitive. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) "- Diagonal movement is no longer faster as intended" Må le litt av at den der gikk gjennom kvalitetskontrollen. EDIT: Bare 10 minutter igjen nå! Hurra for ferie! Endret 25. august 2011 av Nailer Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Bare noen få minutter igjen nå, *vente*.... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 @xm8 det er verdt ventetiden..har spilt det i to dager nå og får ofte "flashbacks" fra første Deus ex Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ah, blir ikke tid til å spille det i kveld. Så får bare smøre meg med tålmodighet til i morgen og satse på at det ikke blir noe faddergreier. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Får vi se hvor lang tid det tar nå da får det blir mulig å spille. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Fikk tak i spillet og spilte før i dag jeg. Sikkert brukt 6timer i det allerede. ITS SO LÅWELY. Jeg spilte upatcha versjon og hadde ikke problemer med movement, ei heller dette med "choppy mouse movement". Tror det er anmelderne som har litt interne problemer i denne saken. Ellers gled dere. Første "boss" er pain in the ass. Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 dekrypterer nå. men tror ikke jeg tar sjangsen på å prøve spillet nå. kommer sikkert ikke til å greie å legge fra meg og ikke gøy å være stuptrøtt på barnehage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå