Gå til innhold

Deus Ex: Human Revolution - diskusjonstråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterende at det ikke er mulig å kjøpe soundtracket.

En annen ting som er irriterende er pre-order ekslusiviteter. Vi er dog heldige som får begge de unike amerikanske pre-order bonusene i en nordic edition, men det hjelper lite når en har forhåndsbestilt fra Siba, som bare leverer standardversjonen på launch.

Så, står dermed mellom å få det tilsendt fra Siba (der jeg fikk det for 250 kr) eller avbestille og kjøpe det andre plasser der en får med snacksen fra nordic edition. [/rant]

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd og finne ut noen ting. Har prøvd ut human revolution litt, men vet ennå ikke hva eller hvordan credits eller penger blir brukt i spillet.

Noen som vet noe om dette ?

P.s. Det er ikke augmentations, for det brukes vel det som kalles Praxis til.

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Kan noen av dere som har kjennskap til informasjonen rundt dette spillet linke meg til en PC gameplay trailer?

Jeg ble rett og slett litt skremt av den elendige grafikken og animasjonene (figurene ser veldig stive ut) på websiden til spillet, og mistenker at det er X360 trailer som ligger der...

Har forhåndsbestilt, og håper virkelig de klarer å gjenskape det fantastiske Deus Ex 1, som jeg forøvrig fant og nøt først i 2010 (!). Grafikk er altså ikke alt, men når de først har DX11 support så håpte jeg på å la skjermkortene og øynene mine få fordøye litt eyecandy.

Lenke til kommentar

Det her minner meg bare på at jeg heller ikke spilte ferdig Deus Ex. Min bugga vel ut i Hong Kong der jeg satt fast i et rom eller noe. (Ser ikke ut som halvveis en gang ut fra rekkefølgen på soundtracken.)

Men ser jammen at jeg har saven liggende, med det som ser ut som å være flere autosaver fra Hong Kong også. Fristende...

Lenke til kommentar

Deus ex har forsåvidt ikke så veldig god grafikk ingame, men den funker helt klart.

Ja visst spillet er bra så. Men en ting som irriterte meg i spillet var at når jeg skøyt på f.eks en glass kolbe på benken så knuste den ikke en gang. Det var litt svakt for ett moderne spill syntes jeg. Men er handling, gameplay og story såklart her som gjelder i mine øyne.

Og P.s selv om grafikken ikke er helt det spesielle så krevde det jaggu en del av PC'en for det.

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg så sinnsykt til dette spillet!

Har spilt igjennom den lekkede preview versjonen, og den var fantastisk!

Det eneste som irriterte litt var at alt var så dimmet ned. Lite belysning på en måte. Prøvde å stille på gammaen, men da ble alt bare grått. Håper de fikser det i fullversjonen.

Endret av Naken_Greve
Lenke til kommentar

Er enig i at fleire av desse 'løysningane' på pirat-problemet er særs forbrukarfiendtleg. Men, er viktig at me som forbrukarar òg skjønar deira ønskje å verne om produktet sitt. Utan å ha noko vesentleg data bak det neste utsaknet mitt, reknar eg med at det er beløp av betydning som går tapt når eit spel blir piratkopiert i større skala.

Eg spelar i hovudsak på XBOX riktignok, å legg lite merke til desse kopibeskyttelsane. Men kan kjapt sjå føre meg at dei til tider er irriterande for folk som spelar på PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...