The Silencer Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Mens en venter kan man jo bl.a. bruke tiden på å nyte til spillet. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Irriterende at det ikke er mulig å kjøpe soundtracket. En annen ting som er irriterende er pre-order ekslusiviteter. Vi er dog heldige som får begge de unike amerikanske pre-order bonusene i en nordic edition, men det hjelper lite når en har forhåndsbestilt fra Siba, som bare leverer standardversjonen på launch. Så, står dermed mellom å få det tilsendt fra Siba (der jeg fikk det for 250 kr) eller avbestille og kjøpe det andre plasser der en får med snacksen fra nordic edition. [/rant] Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Dette er et av de spillene jeg gleder meg mest til i høst. Kan nesten ikke vente. Ser for meg en flott spillopplevelse, og gamle minner fra første spillet dukker opp. Intet mindre enn fantastisk. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Jeg har prøvd og finne ut noen ting. Har prøvd ut human revolution litt, men vet ennå ikke hva eller hvordan credits eller penger blir brukt i spillet. Noen som vet noe om dette ? P.s. Det er ikke augmentations, for det brukes vel det som kalles Praxis til. Endret 9. august 2011 av AllColor Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Kan noen av dere som har kjennskap til informasjonen rundt dette spillet linke meg til en PC gameplay trailer? Jeg ble rett og slett litt skremt av den elendige grafikken og animasjonene (figurene ser veldig stive ut) på websiden til spillet, og mistenker at det er X360 trailer som ligger der... Har forhåndsbestilt, og håper virkelig de klarer å gjenskape det fantastiske Deus Ex 1, som jeg forøvrig fant og nøt først i 2010 (!). Grafikk er altså ikke alt, men når de først har DX11 support så håpte jeg på å la skjermkortene og øynene mine få fordøye litt eyecandy. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=rY7ySZzsGgw Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Deus ex har forsåvidt ikke så veldig god grafikk ingame, men den funker helt klart. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det her minner meg bare på at jeg heller ikke spilte ferdig Deus Ex. Min bugga vel ut i Hong Kong der jeg satt fast i et rom eller noe. (Ser ikke ut som halvveis en gang ut fra rekkefølgen på soundtracken.) Men ser jammen at jeg har saven liggende, med det som ser ut som å være flere autosaver fra Hong Kong også. Fristende... Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Deus ex har forsåvidt ikke så veldig god grafikk ingame, men den funker helt klart. Ja visst spillet er bra så. Men en ting som irriterte meg i spillet var at når jeg skøyt på f.eks en glass kolbe på benken så knuste den ikke en gang. Det var litt svakt for ett moderne spill syntes jeg. Men er handling, gameplay og story såklart her som gjelder i mine øyne. Og P.s selv om grafikken ikke er helt det spesielle så krevde det jaggu en del av PC'en for det. Endret 12. august 2011 av AllColor Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Er vel endel krevende effekter osv. Et godt eksempel er Metro 2033 som langt ifra har noen veldig god eller detaljert grafikk, men pga alle de krevende effektene (som partikkeleffekter og tesselering) er det krevende som fy når du skrur opp. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Jeg gleder meg så sinnsykt til dette spillet! Har spilt igjennom den lekkede preview versjonen, og den var fantastisk! Det eneste som irriterte litt var at alt var så dimmet ned. Lite belysning på en måte. Prøvde å stille på gammaen, men da ble alt bare grått. Håper de fikser det i fullversjonen. Endret 17. august 2011 av Naken_Greve Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Nå er Deus Ex også på listen over spill som vil gjøre det vanskelig for kjøpende kunder, enkelt for pirater. Regionlås på fysiske kopier. Igjen er penger viktigere enn kundene. Begynner å bli få selskaper igjen som bryr seg om sistnevnte. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Totalt idiotisk. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Er enig i at fleire av desse 'løysningane' på pirat-problemet er særs forbrukarfiendtleg. Men, er viktig at me som forbrukarar òg skjønar deira ønskje å verne om produktet sitt. Utan å ha noko vesentleg data bak det neste utsaknet mitt, reknar eg med at det er beløp av betydning som går tapt når eit spel blir piratkopiert i større skala. Eg spelar i hovudsak på XBOX riktignok, å legg lite merke til desse kopibeskyttelsane. Men kan kjapt sjå føre meg at dei til tider er irriterande for folk som spelar på PC. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Det der er ikke mot piratkopiering, det gjør bare så jeg f.eks ikke kan kjøpe spillet i England. Det er en regionlås. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Då beklagar eg. Eg las litt for kjapt gjennom dei siste innlegga Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Det går bra. Faens irriterende, spesielt for de som vil ha den feteste utgaven av spillet, som faktisk kun selges i England. Men når du nevner det, mye kopibeskyttelse som ødelegger mer enn det hjelper og. Drit. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hvis dere snakker om denne region sperren og og billigste pris så er det ikke vanskeligere enn og få noen i en annen region hvor spillet er billigere til og kjøpe spillet til deg og gifte det over steam f.eks. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Her var denne tråden ja, spilte leaken og gleder meg. Selv om den ikke hadde Dx11 og var satt til medium grafikk, så var grafikken overraskende bra. 1 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Gamezone sendte ut spillet i dag, satser på å ha det i morgen. Fornøyd med det siden det egentlig ikke kommer ut før på fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå